Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ​«نشان عالی مدیر سال» در پنجمین اجلاس سراسری با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، داود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاونان وزرا، مدیران عامل بانک‌ها و فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار به بانک صادرات ایران اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این اجلاس، نائب رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با برشمردن موانع و مشکلات تامین مالی واحدهای تولیدی کشور به تشریح طرح‌ها و راهکارهای بانک صادرات ایران در حمایت از تولید و قابلیت‌های طرح‌های طراوت «تولید» و «توسعه» پرداخت و برای کمک به واحدهای تولیدی کشور اعلام آمادگی کرد.
امیر یوسفیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران به دنبال احیای فروش اعتباری با استفاده از اعتبارات اسنادی ریالی است، اظهار کرد: طرح‌های طروت «تولید» و «توسعه» بانک صادرات ایران برای کالاهای مختلف و طرح‌های و پروژه‌های توسعه‌ای قابل استفاده است.
وی افزود: تحریم‌ها موجب شد تا استفاده از اعتبارات اسنادی ارزی برای تولیدکننده‌های داخلی غیرممکن شود. افزایش تورم نیز به کاهش شدید و از بین رفتن فروش نسیه و اعتباری در بین فعالان اقتصادی و صنعتی کشور دامن زد و به همین دلیل، نیاز به سرمایه در گردش در واحدهای تولیدی افزایش حداقل ١٠٠ درصدی یافته و این در حالی است که منابع نظام بانکی در سال گذشته تنها ٤٠ درصد رشد کرده و برای رفع این نگرانی‌ها، بانک صادرات ایران از ابتدای سال ٩٨ طرح طراوت را برای حل این مشکل با هدف کاهش هزینه تولید، افزایش قدرت اعطای تسهیلات در نظام بانکی و کمک به تداوم و استمرار تولید ارائه کرد که سال گذشته، ٢٠ هزار میلیارد تومان در قالب طرح طراوت سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی تامین شده است.
نائب رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با استفاده از توسعه اعتبارات اسنادی ریالی تاب‌آوری فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی در برابر شرایط دشوار زودگذر افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک صادرات ایران واحدهای تولیدی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی

حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در حوزه  خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم  به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان‌پذیر است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی