Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواجه رضایی گفت: در استان یزد از مجموع متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن 11 هزار و 145 نفر معادل 50 درصد ثبت نامی‌ها حائز شرایط شناخته شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان خواجه رضایی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان یزد گفت: برای این طرح تاکنون سه مرحله ثبت نام برای متقاضیان استان انجام گرفته است که در مجموع 22هزار و 263 نفر ثبت نام کردند که 15هزار و 331 نفر مربوط به شهر یزد و مابقی مربوط به دیگر شهرستان‌های استان بودند البته این آمارها با احتساب آمار متقاضیان فرهنگیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در استان یزد از مجموع متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن 11 هزار و 145 نفر حائز شرایط شناخته شدند که از این تعداد 5 هزار و 478 نفر تایید نهایی شدند و بررسی وضعیت بقیه متقاضیان یا در دست جریان است و یا 5 سال سابقه سکونت آنها احراز نشده و یا مراجعه‌ای برای ادامه روند ثبت نام نداشتند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد عنوان کرد: برای 5هزار و 355 نفر از متقاضیان واجد شرایط استان یزد افتتاح حساب صورت گرفته و 3هزار و 618 نفر از آنها واریز وجه داشته‌اند.

خواجه رضایی با بیان اینکه برای همه متقاضیان تا به امروز زمین تامین شده و در حال حاضر مشکلی از نظر تامین زمین وجود ندارد، گفت: حتی دو برابر واجدین شرایط تامین زمین در استان یزد انجام شده است و به تعداد متقاضیان واجد شرایطی که اقدام به واریز وجه کنند ساخت و ساز مسکن نیز انجام می‌شود.

وی در خصوص اقدامات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن گفت: در مرکز استان واقع در بلوار نواب صفوی نزدیک به 50 درصد عملیت اجرایی این طرح انجام شده است همچنین این طرح در بلوار مدرس، آزاد شهر و پشت صدا و سیمای یزد نیز مراحل پایانی طراحی را طی می‌کند و به زودی و حداکثر تا یک ماه آینده عمل اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: اگر بتوانیم با اجرای این طرح موضوع مشکل مسکن را حل کنیم برخی از مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد.

فرماندار مشهد با ابراز تأسف از اینکه در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود کمی غفلت شده است گفت: مردم از مسؤولان کلیپ نمی‌خواهند بلکه کار می‌خواهند.

وی با گلایه از مسؤولان در زمینه تأخیر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود خطاب به مردم گفت: شما به عنوان نماینده من پیگیر اجرای این طرح و واگذاری زمین‌ها باشید و این مساله را مطالبه کنید.

داوری با بیان اینکه شرکت عمران بینالود حق ندارد در ابتدای کار پولی از متقاضیان بگیرد افزود: متقاضیان بلافاصله پس از دریافت زمین کار ساخت واحدهای مسکونی و اجرای فونداسیون را انجام دهند و هزینه آماده سازی زمین‌ها را می‌توانند بعد از دریافت اولین مرحله از وام خود پرداخت کنند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: با هدف افزایش سرعت ساخت و ساز این واحدهای مسکونی، مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این زمین‌ها به صورت ۹۹ ساله واگذار می‌شود و مالکان امکان خرید و فروش این زمین‌ها را نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ هزار نفر برای دریافت زمین ثبت نام کردند اگر فردی اقدام به واگذاری زمین دریافت شده کند در هر مرحله‌ای از ساخت و ساز زمین از او گرفته و پس از قرعه کشی تحویل سایر متقاضیان ثبت نامی خواهد شد.

داوری به شرکت عمران بینالود تا پایان اردیبهشت ماه برای آماده سازی و واگذاری زمین به متقاضیان مهلت داد.

کد خبر 6088656

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم