Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:13:04 GMT

منچستریونایتد خواب جذب این ستاره را ببیند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۰۹۰۹

منچستریونایتد خواب جذب این ستاره را ببیند

برای یونایتد جذب جیدون سانچو ستاره دورتموند در نقل و انتقالات زمستانی نیز غیرممکن است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی یک هدف بزرگ داشت و آن جذب جیدون سانچو بود. ستاره جوان انگلیسی بروسیا دورتموند حتی با شیاطین سرخ به توافق نیز رسیده بود و پیش قراردادی با دستمزد 17 میلیون یورو در سال را امضا کرد ولی موضع دورتموند محکم و قاطع بود و در نهایت اجازه جدایی او صادر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

سران دورتموند از همان ابتدا گفته بودند که سانچو در فهرست فروش نیست و تا روز پایانی نقل و انتقالات نیز موضع خود را تغییر ندادند.

 

یونایتد بسیار خوشبین بود که با توجه به توافق شخصی با خود بازیکن بتوانند در نهایت او را جذب کنند اما این اتفاق رخ نداد. طبق ادعای بیلد، یونایتد عزم خود را جزم کرده تا در انتقالات زمستانی حمله ای جدید برای سانچو را شروع کند ولی موضع سران دورتموند در زمستان نیز تغییر نخواهد کرد و سانچو تحت هر شرایطی تا پایان فصل ماندنی خواهد بود.

 

 

 

 

یونایتد به خوبی می داند که شرایط در تابستان 2021 می تواند بدتر نیز شود. این احتمال بالاست تا با فروکش کردن پاندمی کرونا و بهبود شرایط اقتصادی باشگاه های بزرگ، بر رقبای یونایتد در راه جذب سانچو افزوده شود. به همین دلیل تمام تلاش شیاطین سرخ بر این است که زمستان بتوانند رضایت دورتموند را جلب کنند اما طبق ادعای بیلد، این یک ماموریت غیرممکن است. دورتموندی ها معتقدند یونایتد زمستان هم در رویای جذب سانجو باقی خواهد ماند.

 

بروسیا دورتموند منچستر یونایتد جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند منچستر یونایتد جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم

ستاره انگلیسی دورتموند در حال حاضر تنها به لیگ قهرمانان اروپا فکر می کند.

طرفداری | جیدون سانچو در جریان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، یکی از بهترین بازی‌های زندگی خودش را انجام داد و به تیم آلمانی کمک کرد تا در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان قرار بگیرد. سانچو در مصاحبه پس از بازی در مورد آینده به CBS گفت:

از محبت شما سپاسگزارم. باید اذعان کنم که هنوز کار به اتمام نرسیده است. ما باید به پاریس برویم و تمام تلاش خود را برای تکمیل این ماموریت به کار بگیریم. از ابراز محبت و لطف بازیکنان پیشکسوت (اشاره به دل پیرو و میکا ریچاردز، میهمانان برنامه) صمیمانه سپاسگزارم. من بازی به بازی پیش می‌روم. در سن ۱۷ سالگی به این تیم پیوستم و فرصت حرفه‌ای شدن را در اینجا به دست آوردم. آنها دوباره خواستند مرا در اینجا داشته باشند  و برای کمک به تیم و هواداران هم تلاشم را انجام می دهم

فصل آینده اینجایی یا به منچستریونایتد برمی گردی؟

نمی دانم. در مورد آینده ام در این تیم، هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و در حال حاضر به زمان حال فکر می‌کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • علت مشکلات جیدون سانچو در منچستریونایتد از زبان تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)