Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در دیدار با مدیرکل استاندارد بوشهر، که به مناسبت روز جهانی استاندارد صورت گرفت، ضمن اشاره به نقش استاندارد در بهبود کیفیت تولید، بیان کرد: استاندارد با نظارت بر روی روند تولید واحد‌ها و در نهایت با افزایش کیفیت تولید، تاثیر به سزایی در توسعه هر واحد تولیدی ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروزه داشتن ضوابط تولید کالا از جمله مقوله‌هایی است که باید به شکل ویژه‌ای به آن نگاه کرد و استاندارد با نظارت بر روی این ضوابط می‌تواند تاثیر زیادی در صادرات و چرخه اقتصادی کشور داشته باشد.

استاندار بوشهر ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه استاندارد استان، اظهارداشت: استان بوشهر، استانی بندری بوده و موقعیت ویژه‌ای دارد از این رو تدابیر صورت گرفته در استاندارد، از جمله عوامل مهم در راستای خدمت رسانی بهینه به جامعه محسوب می‌شود.

مدیرکل استاندارد بوشهر نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات صورت گرفته این اداره در حوزه‌های مختلف، عنوان کرد: در حوزه عمرانی، اقدامات خوبی صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به احداث و راه اندازی ساختمان‌های استاندارد در گناوه، دیلم، جم و عسلویه اشاره داشت.

محمدرحیم بهره‌مند افزود: اجرای طرح استانداردسازی کپسول‌های LPG، انجام بیش از هفت هزار بازرسی از واحد‌های صنفی و تولید و انتشار بیش از ۵۰ کلیپ آموزشی با محتوای استاندارد از جمله اقدامات صورت گرفته این اداره بوده است.

او عنوان کرد: استاندارد بوشهر از جمله سازمان‌هایی است که با ارائه گزارش و تولید محتوای آموزشی، اطلاعات زیادی در اختیار عموم مردم جامعه قرار داده است.

مدیرکل استاندارد بوشهر با اشاره به راه اندازی کارگروه فراورده‌های نفتی در این استان، بیان کرد: با راه اندازی این کارگروه، نه تنها پرونده‌های سطح استان بلکه سایر استان‌ها نیز بررسی می‌شود.

بهره‌مند ادامه داد: استاندارد بوشهر با همکاری هشت واحد تحقیقاتی و آموزشی، سطح اول سرانه تدوین استاندارد‌های ملی کشور را به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به اجرای طرح استانداردسازی نازل‌های سوخت در پمپ بنزین‌ها نیز گفت: با اجرای این طرح، دغدغه عموم مردم در خصوص کم‌فروشی در برخی از پمپ‌های بنزین، به شکل ویژه و با ایجاد گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن، بررسی شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز استاندارد ضوابط تولید چرخه اقتصادی فرآورده های نفتی استاندارد بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟