Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ دوم حمیدرضا سلمانی فرمانده قرارگاه انصار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه "گردهمایی بررسی مشکلات ناباروری و نازایی زوجین یگان‌های مستقر در شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوی اسلامی ایران" در جمع خبرنگاران در مشهد گفت: درمان رایگان نازایی زوجین یگان  ها ینیروی زمینی ارتش در قالب "دستورالعمل علی اصغر (ع) " و "طرح لبیک ۲۴ انصار" ارتش صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: طراحی و اجرای چنین طرح‌هایی به منظور اجرای تدابیر فرماندهی نیروی زمینی ارتش و پیروی از فرامین فرماندهی کل قوای جمهوری اسلامی ایران مبنی بر سیاست‌های کلی جمعیت و ازدیاد جمعیت مسلمانان است.

فرمانده قرارگاه انصار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اجرای این طرح با پشتیبانی مادی و معنوی و مستمر تا فرزنددار شدن کارکنان ادامه خواهد داشت و وقتی هم فرزندان کارکنان به دنیا آمدند در نظر است جشنواره دیگری برگزار شود و حمایت‌های لازم صورت گیرد.

امیر سرتیپ سلمانی بیان کرد: به منظور  اجرای این طرح و مشاوره و راهنمایی و هدایت زوجین نابارور، یک بیمارستان تخصصی در تهران هم با این مجموعه همکاری می‌کند و بیمارستان‌های منطقه‌ای هم این ظرفیت را دارند که با هدایت بیمارستان طرف قرارداد در تهران، طرح یاد شده را اجرا کنند.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمان زوج های نابارور نیروی زمینی ارتش نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • استخدام نیروی زمینی ارتش