Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:01:38 GMT

بیگ زاده: تیم ملی با استقلالی ها چهارم آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۱۳۷۲

بیگ زاده: تیم ملی با استقلالی ها چهارم آسیا شد

بازیکن سابق استقلال معتقد است قرعه این تیم در لیگ برتر به گونه است که فکری می تواند تیمش را تا دربی به مرز آمادگی و هماهنگی برساند.

به گزارش"ورزش سه" هاشم بیک زاده بازیکن سابق استقلال از فصل گذشته به عنوان دستیار فرهادکاظمی در کادرفنی بادران حضور دارد. بیک زاده درباره شرایط این تیم گفت:" اردوی یک هفته ای در هتل المپیک داشتیم و یک بازی دوستانه با شهرخودرو انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شرایط خوب فنی و بدنی رسیده ایم. البته بازی های ما عقب افتاد و تلاش می کنیم که این آمادگی را حفظ کنیم."


بادران در حالی در هتل المپیک اردو زده که استقلال هم در همین هتل حضور دارد. بیک زاده که سابقه بازی در این تیم را دارد درباره شرایط استقلال گفت:" شرایط استقلال سخت است و فعلا مدیرعامل این تیم مشخص نیست. فقط سرمربی را انتخاب کرده اند و یار آنچنانی هم نگرفته اند ضمن اینکه چند بازیکن فصل گذشته هم جدا شده اند. فرصت کمی تا شروع لیگ مانده و فکر می کنم تیم تا الان کمی از برنامه عقب باشد. هواداران باید حمایت کنند چون فکری تازه آمده و برای ساختن تیم مدنظرش به زمان نیاز دارد."


او در ارتباط با برنامه استقلال در لیگ برتر هم گفت:" استقلال در هفته اول با مس رفسنجان بازی می کند. فکر می کنم این تیم قرعه خوبی دارد واین بازی ها حکم بازی تدارکاتی را داشته و فکری می تواند تیم را تا قبل از دربی و بازی های سخت تر به آمادگی برساند."


بیک زاده در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد تیم ملی با مربیگری دراگان اسکوچیچ با اشاره به حضور تعداد زیادی پرسپولیسی در ترکیب گفت:" زمانی در تیم ملی آقای کی روش از استقلالی ها استفاده کرد و توانستیم به جمع 4 تیم برتر آسیا در جام ملت ها برسیم. همان سال 8 استقلالی در تیم ملی بودند از جمله خود من که توانستیم سه بازی آخر را ببریم و به جام جهانی برویم."


او گفت:" پرسپولیس هم به فینال آسیا رفته و اسکوچیچ به همین خاطر بازیکنان را بیشتر از این تیم انتخاب کرده در حالی که به نظر من این انتخاب درستی نیست. رفتن پرسپولیس به فینال دلیل نمی شود که بازیکنان بیشتری  از این تیم دعوت شوند. شاید آن ها برای پرسپولیس خوب باشند."


دفاع چپ سابق استقلال افزود:" از طرفی بازیکن باتجربه ای مثل مسعود شجاعی را دعوت نکرده است. با اینحال امیدوارم تیم ملی روند رو به رشدی داشته باشد. اسکوچیچ تا الان سعی کرده به بازیکنان انرژی مثبت بدهند و فکر می کنم در حال حاضر راه نتیجه گرفتن همین دوستی و رفاقت باشد تا مسایل فنی."


اوهمچنین گفت:" تغییرات زیادی در ترکیب تیم ملی به وجود آمده و این کار اسکوچیچ را سخت می کند. امیدوارم بتواند تیم ملی را تا بازی های مهم مقدماتی جام جهانی به آمادگی و هماهنگی برساند."

تیم ملی ایران هاشم بیگ‌زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران هاشم بیگ زاده بیک زاده تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است

به گزارش “ورزش سه”، نعیم حمیدی بعد از شکست استقلال ملاثانی مقابل سپاهان در جام حذفی بیان کرد: به نوبه خودم تشکر می‌کنم از تصمیم قاطع استاندار محترم و معاون محترم ایشاخ و همه اعضای عزیز شورای ورزش و تامین استان که به شکلی مشکل میزبانی استقلال ملاثانی را حل کردند. ممنونیم از باشگاه محترم فولاد خوزستان، جناب آقای رضاییان و جناب آقای ابراهیمی که انصافاً در خصوص میزبانی به نحو شایسته همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند.

او ادامه داد: بچه‌ها واقعاً تمام توان خود را گذاشتند؛ کادر فنی و به خصوص آقای اکبرپور و بچه‌های خودمان انصافاً با تمام وجود فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش گذاشتند. خب فوتبال است و هزار تا اتفاق؛ متاسفانه نشد بیشتر از این دل مردم رو شاد بکنیم.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره استعفای سیاوش اکبرپور در نشست خبری بیان کرد: در هر خانواده‌ای و در هر باشگاهی از این مسائل هست؛ ممکن است یکسری مسائل پیش آمده که باعث آزردگی خاطر سرمربی شده است. من این را درک می‌کنم و حق را به آقای اکبرپور می‌دهم، ولی من با آقای اکبرپور بعد از مصاحبه صحبت کردم. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و ایشان چون استقلالی است، به قول و وعده ای که اول نیم فصل به ما داده بودند، پایبند باشند. ما دست برادری با همدیگر داده بودیم که تا آخر پایان لیگ با همدیگر باشیم.

حمیدی افزود: درست است سیاوش ناراحت بود که البته حق با ایشون است، ولی انشاالله مشکلی پیش نیاید. و تا آخر فصل در کنار تیم ما خواهند بود. این مسائل در هر خانواده ای و در هر مجموعه پیش می‌آید. امیدواریم بعد از استراحتی که می‌کنند، انشاالله این دلخوری از دلش خارج شود و به کار فنی اش تا پایان فصل در این باشگاه ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است