Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@15:26:37 GMT

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایلام آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۱۳۹۹

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایلام آغاز شد

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام از آغاز به‌کار ششمین جشنواره رسانه‌‎ای ابوذر خبر داد و گفت: این جشنواره در استان ایلام فراگیر و دربرگیرنده آثار تمام خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ای استان به‌دور از هرگونه نگاه سیاسی است. - اخبار استانها -

محمدعلی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، از آغاز به کار ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ایلام خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در استان ایلام فراگیر و دربرگیرنده آثار تمام خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ای استان به‌دور از هرگونه نگاه سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: آنچه جشنواره ششم ابوذر استان ایلام را از دیگر جشنواره‌های انجام‌شده در سنوات گذشته متمایز می‌کند، آن است که این جشنواره به دنبال کشف استعدادهای  پنهان در سپهر رسانه‌ای استان و تلاش در جهت بالفعل‌کردن این استعدادها است.

محورهای 11 گانه جشنواره ابوذر استان سمنان اعلام شد برگزیدگان جشنواره ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند عکاس و خبرنگار تسنیم قم حائز رتبه برتر در جشنواره ابوذر شدند

وی به سبک داوری‌ها در جشنواره ششم اشاره و خاطرنشان کرد: جشنواره ششم در استان ایلام هم در پذیرش آثار و هم در داوری آثار به روش نوین و با استفاده از بستر برخط عمل می‌کند.

علی‌نظری در تشریح پذیرش آثار گفت: آثار خبرنگاران و نویسندگان، عکاسان و گرافیست‌های رسانه‌ای به‌شرط انتشار اثر در رسانه‌های مکتوب و مجاز دارای هویت در سامانه نشریات کشور ابتدا در سامانه aboozarfest.ir ثبت و سپس مورد داوری قرار می‌گیرند.

وی تفاوت داوری آثار ارسالی به جشنواره ششم ابوذر ایلام را در نوع و شیوه داوری جدید دانست و گفت: آثار به صورت منطقه‌ای و توسط داوران مناطق همجوار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و علاوه بر آن سبک داوری بدون مشخص شدن نام رسانه و نویسنده و با استفاده از "کد "خواهد بود تا هیچ شائبه‌ای در داوری‌ها رخ ندهد.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: رسانه‌های استان از امروز چهارشنبه 22 مهرماه تا 22 دی‌ماه 99 می‌توانند آثار نویسندگان و خبرنگاران خود را در قالب خبر، تیتر، گزارش، یاداشت، فیلم کوتاه مختص انتشار در شبکه‌های اجتماعی و موشن گرافیک را برای شرکت در جشنواره ششم ابوذر در استان ایلام تحویل دبیرخانه این جشنواره دهند.

علی‌نظری، موضوعات مورد نظر جشنواره ششم را در 10 سرفصل عنوان کرد و گفـت: کرونا، جهش تولید، کمک مومنانه و چهل سالگی دفاع مقدس و همچنین اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و امید آفرینی محورهای جشنواره ششم ایلام را در بر می‌گیرد.

وی در ادامه یادآورشد: جشنواره ششم ابوذر ایلام با اهداف تقویت سپهر رسانه‌ای و دیده شدن استعدادهای نهفته در این عرصه و ساختن و آموزش و پرورش سربازان مستعد و توانمند و اهل قلم و نظر در جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی علیه جبهه رسانه‌ای دشمن برگزار و انتظار حضور و ارسال آثار تمام خبرنگاران را داریم.

انتهای پیام/180/ س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد. این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد. آدرس دبیرخانه استانی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، بلوار سی‌متری معاد، شاهد ۱۱، پلاک هشت، تلفن: ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ _ ۰۹۱۲۸۹۲۲۵۳۸ و شماره ایتا جهت دریافت آثار: ۰۹۱۷۵۱۵۷۱۰۴ اعلام شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه