Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی اکبری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به قانون بازآفرینی شهری اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید سهم دولت در پروژه‌های بازآفرینی شهری را تأمین کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ پروژه جدید بازآفرینی شهری در بافت تاریخی و حاشیه شهر کاشان به ستاد بازآفرینی شهری پایدار کاشان معرفی شده‌اند، ابراز داشت: یکی از پروژه‌هایی که در حال حاضر در دست اقدام است، پروژه پردیس فرهنگی هنری خیابان کارگر است که زیربنایی حدود پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه اندازی دفتر توسعه محلی به شکل پایلوت در کاشان

مدیر امور شهری فرمانداری کاشان همچنین از راه اندازی دفتر توسعه محلی در کاشان خبر داد و تصریح کرد: این طرح به صورت پایلوت در کوی حسین پور کاشان واقع در خیابان آیت الله سعیدی راه اندازی شده است و امید است با اجرای موفق آن در دیگر محلات نیز راه اندازی می‌شود.

وی افزود: با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده فرم‌های تخفیف عوارض پروانه‌های ساختمانی و تعدیل تعرفه‌های نظام مهندسی هم در آینده‌ای نزدیک تهیه می‌شود.

عدم دسترسی برخی از متقاضیان تسهیلات بافت فرسوده به سامانه

اکبری با اشاره به عدم دسترسی برخی از متقاضیان تسهیلات بافت فرسوده به سامانه مربوطه گفت: رفع این مشکل توسط اداره راه و شهرسازی در دست اقدام است.

کد خبر 5048366

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کاشان نظام مهندسی بافت تاریخی ستاد ملی بازآفرینی شهری ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه شهدای مدافع حرم ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان بازآفرینی شهری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان با اشاره به افزایش بازدید گردشگران از باغ فین گفت: ۵۵ هزار نفر در دو روز پنج‌شنبه و جمعه از مجموعه جهانی باغ فین بازدید کردند.

احمد دانائی‌نیا افزود: خانه تاریخی بروجردی با بیش از ۹ هزار نفر و محوطه باستانی سیلک با بیش از ۳ هزار نفر در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.

وی گفت: جاذبه‌های تاریخی منطقه فرهنگی کاشان همه ساله با آغاز فصل بهار و موسم گل و گلاب در شهرستان کاشان در هم می‌آمیزد و به تناوب تا اواخر خردادماه در بیشتر نقاط شهرستان کاشان پذیرای خیل عزیمی از گردشگران می‌شود.
باغ فین کاشان پانزدهم آذر سال ۱۳۱۴ خورشیدی با شماره ۲۳۸ در فهرست آثار ملی کشور ثبت و در زمستان ۱۳۸۹ به همراه چند باغ ایرانی دیگر، به ثبت جهانی رسید.

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری