Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیأت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: بازنگری شاخص‌های پرداخت حق‌التدریس، تشکیل اتاق‌های فکر استانی برای ارتقای کیفیت آموزشی و پیگیری مطالبات دانشجویی بررسی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حاشیه جلسه هیأت رییسه دانشگاه با اشاره به مسائل مطروحه در این نشست از برنامه ریزی منسجم در خصوص تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز اعضای هیأت علمی و کادر آموزشی در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها خبر داد و گفت: در این جلسه نحوه تخصیص پژوهانه اعضای هیأت علمی مورد بررسی قرار گرفت و بر حضور اساتید دانشکده‌ها و آموزشکده‌ها براساس مقررات و آیین نامه‌های استخدامی تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر هیأت رییسه دانشگاه بر ضرورت تشکیل تمامی کلاس‌های واحد‌های تابعه به صورت مجازی و برگزاری کلاس‌های عملی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و ستاد‌های استانی با نظارت مدیران مراکز اشاره کرد و افزود: حسب نظر و تأکید ریاست دانشگاه، روسای واحد‌ها بایستی در سراسر کشور مدیران آموزشی، تربیتی و فرهنگی باشند و الزاماً پیگیر مشکلات و مسائل اداری و مالی نباشند.

سلمانی از تأکید بر ارتقای کیفیت و استاندارد‌های آموزشی و شروع به کار فاز دوم بررسی صلاحیت‌های مدرسان و تدوین ساز و کار‌های انتخاب مدرسان بر مبنای شایستگی و نیاز‌های آموزشی خبر داد و گفت: بازنگری در شاخص‌های پرداخت حق التدریس، تشکیل اتاق‌های فکر استانی برای ارتقای کیفیت آموزشی، پیگیری مطالبات دانشجویی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و رفاهی و لزوم پاسخگویی شفاف و صریح به دانشجویان و خانواده‌های این عزیزان از جمله مصوبات و مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

رییس دانشگاه، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاون اداری، مالی مدیریت منابع، معاون آموزشی، معاون فرهنگی و دانشجویی، معاون پژوهش و فناوری، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی، مدیرکل حراست مرکزی و رییس مرکز نظارت و ارزیابی دانشگاه اعضای هیأت رییسه دانشگاه را تشکیل می‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اساتید حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود