Web Analytics Made Easy - Statcounter

درپی انتشار فیلمی در فضای مجازی از یک مدرسه کانکسی دریکی از روستاهای سیستان و بلوچستان، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام دستور ساخت فوری یک مدرسه دراین منطقه را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الله نیکی‌ملکی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: اخیرا ویدئویی در فضای مجازی از وضعیت نامناسب یک مدرسه کانکسی در روستای گواتامک خاش منتشر شد که درآن معلم مدرسه درخواست داشت تا با توجه به شیوع کرونا و وضعیت کوهستانی منطقه، مسئولان توجه ویژه‌ای به این دانش آموزان بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام هم در راستای اقدامات محرومیت‌زدایی ستاد، بعد ازانتشار این ویدئو به مدیرعامل بنیاد برکت دستور داد تا فورا اقدامات لازم برای احداث یک مدرسه 4 کلاسه دراین منطقه را فراهم کند.

نیکی‌ملکی خاطرنشان کرد: در سال جاری بنیاد برکت 250 مدرسه جدید درمناطق محروم کشور احداث و تحویل آموزش و پرورش میدهد که از این تعداد تاکنون 150 مدرسه آماده و تحویل این وزارتخانه شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0039TC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدرسه کانکس ستاد اجرایی فرمان امام یک مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر