Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از ثبت ۲۶ وقف جدید از ابتدای امسال در استان خبر داد و گفت: ارزش این وقف‌ها ۳۴ میلیارد ریال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت دهه وقف برگزار شد اظهار داشت: این وقف‌های ثبت شده با نیات مساجد، عزاداری ائمه، فعالیت‌های قرآنی، کمک به ازدواج جوانان و امور عام المنفعه به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دیگر اقدامات انجام شده از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: طرح آرامش بهاری در 17 بقعه استان برگزار شده که در این طرح 193 بسته بهداشتی و 683 بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: طرح نسیم انتظار ویژه نیمه شعبان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی بود که در این راستا 15 کاروان در شهرستان‌های استان 25 برنامه را اجرا کردند.

بخشی‌پور بیان کرد: در راستای اجرای این طرح یک هزار و 219 بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از اجرای طرح افق نیز در بقاع متبرکه استان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح افراد مستمند شناسایی و برای آنها بسته مواد غذایی و بهداشتی ارسال می‌شود.

10 میلیون مترمربع از اراضی اختلافی اوقاف فارس رفع اختلاف شد؛ ثبت 53 وقف جدید28وقف جدید به ارزش 52میلیارد ریال در استان مرکزی ثبت شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: طرح ضیافت الهی نیز در 17 بقعه استان در ماه مبارک رمضان برگزار شده که در این راستا 9 هزار و 22 بسته مواد غذایی به ارزش 523 میلیون تومان توزیع شده است.

وی اجرای جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و گفت: 210 بسته تبرک علوی نیز در راستای اجرای این طرح توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از توزیع 788 پک تحصیلی نیز بین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و بیان کرد: طرح بصیرت عاشورایی نیز در 50 بقعه متبرکه استان برگزار شده که در راستای آن یک هزار و 273 برنامه اجرا شده است.

وی از بهره‌مندی 950 نفر در راستای اجرای طرح دست‌های مهربانی خبر داد و گفت: 2 دستگاه از محل نیات واقفان نیز برای بیمارستان ولیعصر بیرجند خریداری شده که در همین دهه وقف تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی یادآور شد: از محل نیات موقوفات به مدارس علمیه نیز 600 میلیون تومان کمک شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدای سال 18 هزار و 312 سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/253/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری افزود: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.
شهردار شهرکرد هم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد آغاز شده که مرحله نخست ان خرداد به بهربرداری می‌رسد.
واحدیان افزود: کل طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر