Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی با ابراز رضایت از اردوی این تیم گفت: ذهنم متمرکز بر آینده است و از همین حالا در فکر اردوی تدارکاتی بعدی‌ هستم.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در ارزیابی خود از اردوی اخیر این تیم، اظهار کرد: از همه بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی، پشتیبانی، دپارتمان تیم‌های ملی و تمامی کسانی که در این اردو کنار تیم ملی فوتبال ایران بودند به خاطر رفتار حرفه‌ای‌شان در اردوی ایران، ازبکستان و ترکیه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از حضور دبیرکل محترم فدراسیون در اردوی ترکیه که باعث دلگرمی ما بود هم کمال سپاس را دارم. به عقیده من، این اردوی آماده‌سازی بسیار موفقیت‌آمیز بود. حتی بازی لغوشده با مالی، که از کنترل ما خارج بود، باعث نشد تا از موفقیت اردو کاسته شود.

وی ادامه داد: در ابتدا، باید به جو فوق‌العاده حاکم بر تیم اشاره کنم. یکی از اهداف اصلی من انتقال انرژی مثبت به تیم بود. کار کردن در چنین محیطی باعث خوشحالی وافر است. پیش از هر چیز، در این اردو فرصتی فراهم شد تا یکدیگر را بهتر بشناسیم و ارتباطی دوستانه برقرار کنیم و همچنین بازیکنان با ایده‌ها و روش کار من بیشتر آشنا شدند.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: به علاوه، من نیز از وضعیت آمادگی بازیکنان بهتر مطلع شدم. در کنار بازی تدارکاتی با ازبکستان و تمرینات، جلساتی برای دیدن ویدئوها و انیمیشن‌های تاکتیکی و آنالیز انفرادی و گروهی برگزار کردیم. تمام سعی ما این بود که حداکثر استفاده را از زمان ببریم. در آخر، از زحمات کادر پزشکی کمال تشکر را دارم که تا آخرین روز با گرفتن تست‌های مستمر کرونا، سلامت اعضای تیم را به دقت تحت نظر داشتند. به باور من، این اردوی تدارکاتی زمینه را برای آینده‌ای موفق فراهم کرد.

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: همچنین، پیام مهمی هم برای عموم مردم دارم که لیست اعلام‌شده، فهرست نهایی نیست. این لیست قابل‌تغییر است، به این معنی که ما همواره آمادگی این را داریم تا هر کدام از بازیکنان که خودشان را به سطح استانداردهای تیم ملی برسانند دعوت کنیم. ذهنم متمرکز بر آینده است و از همین حالا در فکر اردوی تدارکاتی بعدی‌ هستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان

سرمربی پیشین رئال مادرید به دنبال حضور روی نیمکت میلان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان قصد دارد در پایان فصل جاری به همکاری پنج ساله خود با استفانو پیولی پایان دهد و از حالا به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای او است. رسانه‌های ایتالیایی در روزهای اخیر از نام‌هایی همچون آنتونیو کونته، پائولو فونسکا، مائوریتزیو ساری و مارک فن‌بومل به عنوان گزینه‌های مدنظر مدیران باشگاه میلان یاد کرد‌ه‌اند اما حالا خبر می‌رسد که سرمربی پیشین رئال مادرید در آستانه انتخاب به عنوان سرمربی بعدی روسونری است.

بر اساس گزارش رسانه «رلوو» اسپانیا؛ باشگاه میلان در حال پیشروی در مذاکرات با خولن لوپتگی به عنوان انتخاب او به عنوان سرمربی جدید برای جانشینی پیولی است. مذکرات بین طرفین مثبت بوده و اولویت لوپتگی هم میلان است، این در حالی است که او از وستهام و چند باشگاه اروپایی دیگر هم پیشنهادهایی دارد.

رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود

خولن لوپتگی فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند.

پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو، رئال مادرید و سویا اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • رئیسی: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • رئیسی: این سفر پیام مهمی داشت
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت