Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به گلایه های شهروندان نهاوندی از وضعیت نامناسب برخی از خودروهای عمومی و عدم رعایت دستورات بهداشتی توسط رانندگان، شهرداری نسبت به توزیع ماسک و ضدعفونی در بین سرویس های حمل و نقل شهر اقدام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شهرستان نهاوند در بدترین شرایط کرونایی قرار دارد و اوضاع بحرانی است و هر روز بر تعداد مبتلایان به کرونا افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدودیت های ترافیکی در سطح شهر اجرا شده است و تا کاهش تعداد مبتلایان ادامه خواهد داشت.

متاسفانه روزانه تعدادی از شهروندان جان خود را از دست می دهند یا به کرونا مبتلا می شوند و در بیمارستان هایی که در حال تکمیل شدن ظرفیت هستند، بستری می شوند.

شهروندان نهاوندی در پیام های مختلفی که ارسال کردند از نحوه اجرای دستورات بهداشتی در خودروهای حمل و نقل عمومی گلایه داشتند و خواستار رسیدگی به این موضوع بودند.

برخی از شهروندان نیز از سوار کردن ۴ نفر در سواری های عمومی به شدت گلایه کردند و نگران شیوع بیشتر کرونا هستند.

عملکرد تاکسیرانی نهاوند در طول دوران کرونا به شدت مورد انتقاد مردم و فرماندار شهرستان قرار گرفته است و در چندین جلسه این موضوع بیان شد.

سازمان تاکسیرانی شهرداری نهاوند نیز در راستای حفظ سلامت شهروندان و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به توزیع ماسک رایگان و ضدعفونی خودروهای حمل و نقل عمومی کرد و اعلام کرده این اقدام تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند