Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی فدراسیون پزشکیورزشی به ریاست مهدی علی نژاد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی و عادی سالیانه فدراسیون پزشکی – ورزشی از ساعت ۱۴:۳۰ امروز و با تاخیری نیم ساعته، پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ایران در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسع ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، با حضور محمداسد مسجدی سرپرست فدراسیون و سایر اعضای مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکل کمیته ملی المپیک به‌عنوان نماینده کمیته، علیرضا خسروی رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و مهدی مستجاب‌الدعوه دبیر امور مجامع نیز در این نشست حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست به منظور بررسی عملکرد فدراسیون پزشکی – ورزشی در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری با پخش کلیپی از لحظات مهم خانواده این فدراسیون در سال ۱۳۹۸ انجام شد که ضمن ارائه به مجمع مورد تأیید قرار گرفت.

همچنین خزانه‌دار و بازرس فدراسیون گزارش خود را در حضور اعضا مجمع ارائه کردند که در نهایت به تایید و تصویب اعضا رسید.

اعضای مجمع پس از ارائه نقطه‌نظرات خود در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای این رشته، راهکارها و پیشنهاداتی را مطرح کردند.

*اسد مسجدی: ۱۴۷۹۰ نفر مورد درمان قرار گرفتند

محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در این مجمع اظهار داشت: من تنها گوینده عملکرد فدراسیون در سال گذشته هستم و از مسئولین سابق که زحمات را به دوش کشیدند، تشکر می‌کنم. در سال ۱۳۹۸ نزدیک به ۳ میلیون و ۱۳ هزار نفر از ورزشکاران در بیمه‌های ورزشی ساماندهی شدند که این مورد در قالب خدمات درمانی صورت گرفت. ۱۴۷۹۰ نفر مورد درمان قرار گرفتند و پیگیری‌های المپیکی نیز در این موضوع وجود داشته است.

وی افزود: دوره‌های ضددوپینگ رخ داد و ۲۰۰ هزار ساعت پوشش پزشکی – ورزشی نیز صورت گرفت که عدد قابل تقدیری‌ست. خدمات آموزشی نیز به ۲۸ هزار نفر ارائه شد که نیمی از این جامعه را بانوان تشکیل دادند. با استقبال بیش از ۳ هزار نفر هم کنگره فدراسیون پزشکی – ورزشی برگزار شد و ۳۳ هزار مورد بازرسی نیز صورت گرفت.

اسد مسجدی به اقدامات دوران کرونا برای ورزشکاران اشاره کرد و گقت: در 6 ماهه دوم سال ۱۳۹۸ و بحث خانه‌نشینی ورزشکاران، ارتباط خیلی خوبی با روان‌شناس‌ها و مشاوران داشتیم تا بچه‌ها از فضای مثبت ورزش خارج نشوند.

*علی نژاد: بزودی انتخابات فدراسیون را برگزار می کنیم
مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در این مجمع اظهار داشت: همکاران فرهیخته‌‌ام باعث افتخار ورزش کشور هستند و زحمات آن‌ها غیرقابل چشم‌پوشی‌ست. پاندمی کرونا باعث شد تا اهمیت این فدراسیون بیش از پیش پدیدار شود و در دوران این بیماری هم فدراسیون پزشکی - ورزشی از پرچمداران حرکت در دنیای ورزش بود. با خدمات خوب به ورزشکاران امیدواریم سطح آن‌ها و افتخارات را حفظ کنیم تا به سلامتی کسی هم لطمه‌ای وارد نشود.

وی افزود: موفقیت‌ها در ورزش از پشتیبانی تیم‌هایی بزرگ برخوردار است که دیده نمی‌شوند و جامعه پزشکی - ورزشی نقش عمده‌ای دارد امیدوارم انتخاباتی آزاد را به زودی برگزار کنیم که به نوع و پیشرفت کارکرد فدراسیون کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی قرار گرفت اسد مسجدی برگزار شد علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد