Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه جهان با شرایطی مواجه شده که بی شک از جنگ جهانی دوم به این سو سابقه نداشته است.امروزه همه کشورها با بحرانی مواجه هستند که گذار از آن و شرایط پس از آن دیگر به مفهوم بازگشت به شرایط اولیه نخواهد بود. زنجیره تامین در جهان دچار آسیب شده است. لذا شرکت ها و موسسات نیازمند اقدامات کارآفرینانه برای تامین مواد اولیه، یافتن منابع جدید، ارتباطات بهتر با مشتریان و ورود به حوزه های جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره پساکرونا با تغییر نگرش ها و سبک زندگی مشتریان مواجه خواهیم شد که بر منطق مدل های کسب و کار و ارزش پیشنهادی تاثیر خواهند داشت.

در این راستا، کشورهای مختلف و شرکت های تابعه اقدام به ایجاد تغییراتی در محصولات تولیدی پیشین خود کرده اند تا بتوانند از بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا جان سالم بدر ببرند. بر همین اساس شرکت «بایدو» چین یک لایه نقشه جدید در بالای مسیریاب بایدو ایجاد کرده که مکان‌های واقعی تایید شده از موارد جدید مبتلا به ویروس کرونا را نشان می‌ دهد. همچنی شرکت «کیهو ۳۶۰» پلتفرمی را راه‌اندازی کرد که امکانی جالب را در اختیار مسافران می گذارد؛ به این صورت که مردم می‌توانند بررسی کنند در هواپیما یا قطاری که اخیرا با آن سفر کرده‌اند آیا کسی از مسافران به کرونا مبتلا شده است یا خیر؟ و یا ابتکار شرکت هلدینگ تانسنت که نقشه‌ای را درست کرده است که به کمک آن کاربران می‌توانند نزدیک ‌ترین کلینیک‌ها را پیدا کنند.

بر همین اساس و به نوشته فایننشال ریویو، شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز قصد دارد یکی از جمبوجت های زمینگیر شده به علت کاهش تقاضای ناشی از شیوع کرونا را به رستوران موقتی تبدیل نماید تا ضمن ارائه غذاهای هواپیمایی ارتباط با مشتریان خود را هم حفظ کند.

شرکت هواپیمایی "سنگاپور ایرلاینز" با تغییر کاربری هواپیماهای خود که در اثر کرونا زمینگیر شده اند، اقدام به تجهیز این سیستم ها به صورت رستوران کرده است.به گفته این شرکت هواپیمایی تمام صندلی ها در رستوران موقتی هواپیمای آ-۳۸۰ در روز دوشنبه در مدت تنها نیم ساعت پیش فروش شد.

شرکت هواپیمایی سنگاپور در تلاش است تا راههای جدیدی برای کسب درآمد ایجاد کند و به همین منظور دو فروند از هواپیماهای سوپرجمبوی ایرباس آ-۳۸۰ خود را که در فرودگاه "چانگی" متوقف مانده اند، در روزهای ۲۴ و ۲۵ اکتبر به رستورانهای موقتی تبدیل خواهد کرد.

یک وعده غذا در یکی از سوئیتهای این رستورانهای موقتی ۶۴۲ دلار سنگاپور (۵۵۶ دلار) هزینه خواهد داشت. در حالی که صندلی ها در بخش "بیزنس کلاس" ۳۲۱ دلار سنگاپور هزینه دارد و سپس در بخش عادی برتر ۹۶ دلار و در بخش عادی (اکونومی) ۵۳ دلار هزینه خواهد داشت.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که در انطباق با مقررات فاصله گذاری اجتماعی در رستورانها ، حدود نیمی از صندلی ها در هر کدام از هواپیماها برای صرف غذا در دسترس خواهد بود. در شرایط عادی هر کدام از این هواپیماها تا ۴۷۱ مسافر گنجایش دارد.

"لی لیک هسین" معاون بخش عملیاتهای تجاری این شرکت گفت که رستوران مذکور فهرست انتظار و امکان خدمات دادن به کسانی که علاقه مند به این تجربه غذاخوری منحصر به فرد هستند را بررسی خواهد کرد.

شرکت هواپیمایی سنگاپور که در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن ۱.۱۲ میلیارد دلار زیان داشت، حدود ۲۰ درصد از نیروی کاری خود را کنار گذاشته است . این شرکت همچنین اقدام به فروش برخی غذاهای بخشهای درجه-۱ و بخش تجاری کرده  و خدماتی هم با اعزام سرآشپزها به خانه مشتریان ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری "مرکز هوانوردی"، شرکتهای هواپیمایی در منطقه آسیا – اقیانوسیه در حال حاضر دو اولویت دارند: بقا در کوتاه مدت و تعیین سیاستهای لازم برای تطابق با دورنمای بعد از کرونا. علیرغم نشانه های امیدوار کننده در بازارهای خاص ، وقفه واقعی در صنعت هواپیمایی ممکن است در چند سال آینده روی دهد.

هرچند بازارهای داخلی تا حدی احیا شده اما موج دوم کرونا یک تهدید جدی است. همچنین پیشرفت در کریدورهای هوایی بین المللی آهسته تر از حد پیش بینی بوده است.

طرحهای بزرگ شرکتهای هواپیمایی ژاپنی برای سال ۲۰۲۰ به علت شیوع کرونا با وقفه رو به رو شده و شرکتهای منطقه جنوب شرقی آسیا باید در طرحهای خود بازنگری کنند و شرکتهای مستقل ارائه دهنده پروازهای ارزان LCCs با چالشهای فاینانس رو به رو شده اند.

در استرالیا نیز برخی شرکتها درتلاش برای استفاده از فرصتهای جدید برای خروج از بحران هستند.

برچسب‌ها کرونا انجمن شرکت های هواپیمایی سنگاپور پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا انجمن شرکت های هواپیمایی سنگاپور کرونا انجمن شرکت های هواپیمایی سنگاپور اخبار کنکور هواپیمایی سنگاپور شرکت هواپیمایی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان

شرکت هواپیمایی اتحاد امروز در اعلامیه‌ای گفت که این شرکت با کام ایر در افغانستان، اسکای اکسپرس در یونان، رکس ایرلاینز در استرالیا، ججو ایر در کوریای جنوبی و میانمار ایرویز موافقت کرده است.

آریک دی، از مدیران شرکت هواپیمایی اتحاد گفته است این پنج قرارداد در میان خطوط هوایی، سفر را برای مهمانان تمام خطوط هوایی آسان‌تر می‌کند.

بر اساس اعلامیه شرکت هواپیمای اتحاد، مشتریان این شرکت از سراسر جهان می‌توانند در میدان هوایی ابوظبی با کام‌ایر به کابل و از آنجا به شهرهای دیگر افغانستان پرواز کنند.

شرکت هوایی اتحاد می‌گوید ۱۲۳ مشارکت میان‌خطی در سراسر جهان دارد.

اتحاد ایرویز که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد، هواپیمایی پرچم دار امارات متحده عربی است و دومین شرکت هواپیمایی این کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد