Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: به جرات می‌توانم بگویم فدراسیون پزشکی ورزشی در ماه‌های اخیر یکی از تاریخی‌ترین و پرکارترین دوران فعالیت خود را از بدو تاسیس اش تجربه کرده است.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی نژاد در مورد دغدغه هایی که با بحرانی تر شدن کرونا و فعالیت های ورزشی در سطح ملی و باشگاهی بوجود آمده، اظهار داشت: ما حساسیت موضوع را کاملا درک می کنیم و سلامت ورزشکاران مان برایمان بسیار حایز اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش افزود: در برگزاری ارودهای اماده سازی برای برخی تیم های ملی از جمله کشتی که دو ماه دیگر مسابقات جهانی صربستان را پیش رو دارد، سختگیری های خاصی اعمال خواهد شد؛ چه در ورود ورزشکاران به اردو و چه زمانی که در اردو خواهند بود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. تمام پروتکل ها با بیشترین وسواس و سختگیری رعایت شده و ملی پوشان تا زمان اعزام به رقابتهای جهانی در قرنطیه کامل روند آماده سازی را طی خواهند کرد.

علی نژاد با اشاره به رقابتهای کشتی قهرمانی جهان در صربستان گفت: در این رقابتها هم باید حضوری قدرتمندی روی تشک داشته باشیم و هم حضور موثری در انتخابات فدراسیون جهانی که انشااله موفقیت های خوبی حاصل خواهد شد.

وی همچنین در خصوص برگزاری رقابتهای باشگاهی و لیگ در رشته های مختلف ورزشی گفت: قبل سال برای ادامه لیگ برتر فوتبال، تصمیم شجاعانه ای اتخاذ شد و توانستیم با کمترین آسیب آن را به اتمام برسانیم و نتیجه اش هم این شد که نمایندگان فوتبال کشورمان توانستند بهترین عملکرد را داشته باشند و به فینال لیگ باشگاههای آسیا راه یابند.

علی نژاد البته در این جلسه تاکید کرد: اگر شرایط کرونایی به سمت حادتر شدن برود، ممکن است تجدیدنظرهایی در برخی رشته ها گرفته شود که لغو مسابقات جوانان دوومیدانی که قرار بود هفته آینده برگزار شود، در همین راستا بود.

بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: بیشتر فعالیت‌های ورزشی باید در اماکن سرباز باشد/ نظارت‌ها بر تمرین ورزشکاران و اردو‌ها باید بیشتر شود

انتهای پیام

برچسب ها: علی نژاد وزارت ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان علی نژاد وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»