Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۵۸ فقره مجوز معدنی در نیمه سال جاری در استان صادر و زمینه اشتغال ۸۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شد.

عباس جرجانی، امروز چهارشنبه ۲۳ مهرماه به خبرنگاران اعلام کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۴ فقره پروانه بهره برداری معدنی، ۹ فقره گواهی کشف و ۳۵ فقره پروانه اکتشاف در خراسان جنوبی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: این پروانه‌های اکتشاف در مساحتی حدود ۲۶۴ کیلومتر مربع صادر و برای عملیات اکتشاف مواد معدنی مربوطه ۱۶۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: ۶ میلیون و ۵۶۰ هزار تن ذخیره قطعی مواد معدنی جدید نیز با هزینه کرد ۲۲ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال در بخش گواهی کشف‌های صادره در نیمه نخست سال جاری شناسایی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: در این مدت با صدور ۱۴ فقره پروانه بهره برداری معدنی، بالغ بر ۱۳۵ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در استان صورت گرفت.

جرجانی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ فقره پروانه بهره برداری معدنی در ۶ ماهه نخست سالجاری با استخراج اسمی سالانه دو میلیون تن تمدید شده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی معدن خراسان جنوبی فقره پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد

مهرداد میرزاییان اظهار کرد: طی یک ماه گذشته ۲۳ پروانه باری صادر و ۳۲ پروانه مسافربری در شهرکرد تمدید شد.

بیشتر بخوانید

افزایش ۲۰ درصدی جابجایی مسافر در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: در این مدت ۷۴ پروانه پروانه حوزه باری وانت، کامیون و.. تمدید گردید.

وی اضافه کرد: در راستای اشتغال رانندگان در شهرکرد در پارسال ۲ هزار و ۴۰۶ فقره پروانه جدید برای ناوگان باری و مسافربری صادر و تمدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد