Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:47:50 GMT

نماینده والیبال ارومیه و 17 کرونایی جدید!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۲۳۲۳

نماینده والیبال ارومیه و 17 کرونایی جدید!

سرپرست تیم والیبال آذرباتری از مثبت شدن تست کرونای 17 عضو این تیم خبر داد و از سیاست‌های فدراسیون انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال چند روز قبل رای به محرومیت سنگین تعدادی از بازیکنان و مربیان تیم آذرباتری ارومیه به دلیل اتفاقات و حواشی در بازی پیکان داد.


سالار پاسبانی، سرپرست تیم والیبال آذرباتری ارومیه در واکنش به این حکم گفت: در خصوص رأی اعلامی از سوی کمیته انضباطی با توجه به اینکه این رأی سنگین و به دور از انصاف میباشد باشگاه لایحه تجدید نظرخواهی خود را به کمیته انضباطی ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه اما پاسبانی از مثبت شدن تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان این تیم خبر داد و افزود: متأسفانه ۵ نفر از اعضای کادرفنی و ۱۲ نفر از بازیکنان تیم در آخرین تست PCR که از اعضای تیم گرفته شد، از سوی علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی مثبت اعلام شدند. با توجه به اینکه ۱۴ روز بعد تیم آذرباتری در اصفهان باید به مصاف تیم سپاهان این شهر برود و باتوجه به ابلاغ جدید دبیر سازمان لیگ در خصوص اینکه اعضای تیمی که تستشان مثبت اعلام می‌شود باید ۱۴ روز قرنطینه و به دور از هرگونه فعالیت ورزشی باشند، عملاً ادامه مسابقات در این شرایط برای هیچ کدام از تیم ها علی‌الخصوص آذرباتری ارومیه مقدور نمی‌باشد. تیم آذرباتری برای ۱۷ بازیکن کارت صادر کرده که ۱۲ نفرشان مثبت اعلام شده‌اند. چطور با 5 بازیکن به میدان برویم؟


او در پایان گفت: تا جان یکی از اعضای تیم‌ها گرفته نشود فدراسیون والیبال دست از لجبازی خود برنمی‌دارد. تمامی این اتفاقات به خاطر اصرار فدراسیون به برگزاری مسابقات در یک گروه بوده؛ در حالی که اکثر تیم‌ها در زمان قرعه کشی لیگ خواستار برگزاری لیگ در ۲ گروه بودند.

والیبال لیگ برتر والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان درباره اجرای قانون عفاف و حجاب خطاب به مدیران دولتی هشدار داد: «خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی توانید استفاده کنید!» او گفت مقصودش از مدیران دولتی مدیران تا سطح مدارس است! اظهارات این نماینده مجلس را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان