Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:46:31 GMT

پیشکسوتان خوشنویسی جنوب کرمان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۲۳۷۹

پیشکسوتان خوشنویسی جنوب کرمان تجلیل شدند

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان روز چهارشنبه در این آیین ضمن تبریک هفته خوشنویسی اظهار داشت: با تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بحث فرهنگ و هنر اتفاقات خوبی رخ داده که برآیند آن‌ها، به زودی از طریق رسانه‌ها در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

اسحاقی تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان پایه گذاری و راه اندازی جشنواره های هنری بوده که مهم‌ترین آن در بحث خوشنویسی، جشنواره  ملی خوشنویسی شهید هوشنگ مداحی پور است که امسال دومین دوره آن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: می‌طلبد در بحث آموزش خوشنویسی در جنوب کرمان تلاش بیشتری شود تا تمامی دوستداران حوزه خوشنویسی بتوانند از این هنر قدسی استفاده کنند تا بتوانیم در آینده، هنرمندان شاخصی به جامعه معرفی کنیم.

رامین افتخاری معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نیز با اشاره به تاریخچه کلاس‌های خوشنویسی در جنوب کرمان، گفت: باید از خوشنویسان و هنرمندان این حوزه حمایت شود تا بتوانند آثار بیشتری خلق کنند.

وی افزود: تلاش هنرمندان و پیشکسوتان عرصه خوشنویسی در طول سالیان گذشته  قابل قدردانی است و امروزه نیز استقبال هنرمندان از این رشته هنری بسیار بالا است که این مهم به رشد و تعالی خوشنویسی جنوب کرمان کمک می‌کند.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل ساختمان یادمان ولایت جیرفت (جنب مصلی) دایر است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان جیرفت خوشنویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان جیرفت خوشنویسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان جیرفت خوشنویسی اخبار کنکور کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان

در این مراسم از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان