Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بایرن مونیخ و دورن حاضر شد.

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم با دورن در جام حذفی آلمان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری، هانسی فلیک در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

اهمیتی ندارد که حریف بارسلونا است یا دورتموند یا دورن، ما تمام بازی ها را جدی می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازی آماده شده ایم. چیزی که برای ما مهم است این است که به دور بعد صعود کنیم. بازیکنان ملی فردا بازی نخواهند کرد اما با این حال ما هنوز هم تیم خوبی داریم.

الکساندر نوبل فردا فیکس خواهد بود. مانوئل نویر این موضوع را درک می کند.

کریس ریچاردز در ماهیچه ساق پای خود مشکل داشت. او برای بازی فردا در دسترس نخواهد بود. ما کم کم او را به تمرینات تیمی اضافه خواهیم کرد.

خریدهای جدید؟ در روزهای ابتدایی، قادر به مشاهده این موضوع بودم که آن ها از نظر تکنیکی بسیار خوب هستند. اولین برداشت ها فوق العاده هستند. از آن ها راضی هستم.

مارک روکا؟ انتظار دارم که به 100% توان و کارایی اش برسد. او می تواند تعادل و اطمینان خاطر در بازی با توپ را به تیم اضافه کند. او به کمی زمان نیاز دارد تا با سیستم ما وفق پیدا کند. سیستم ما با چیزی که او تا به حال در آن بازی می کرده، متفاوت است.

برای بازی فردا، تمرینات اضافه تری برای ضربات پنالتی انجام داده اید؟

نه، ما می خواهیم بدون ضربات پنالتی به دور بعد صعود کنیم.

به بازیکنانی مثل مولر، بواتنگ، دیویس و مارتینز استراحت دادیم و انتظار دارم که با انرژی کامل برگردند. روزهای اخیر مربوط ادغام بازیکنان جدید با تیم و از طرف دیگر، استراحت دادن به باقی بازیکنان بوده است.

خاوی مارتینز می تواند به مارک روکا کمک کند؟

مارتینز بازیکن بسیار باتجربه ای است که برای مدت زیادی در مونیخ بوده است. او می تواند کمک فوق العاده ای برای روکا باشد. روکا در حال یادگیری زبان آلمانی است و انگلیسی را خیلی خوب صحبت می کند. بنابراین مشکلی از این نظر نداریم.

مصدومیت لواندوفسکی چندان بد نیست

بازیکنان ملی؟ زوله از آن جایی که مقابل سوئیس بازی نکرد، برای بازی فردا یک گزینه محسوب می شود. مصدومیت روبرت لواندوفسکی چندان بد نیست، من بلافاصله بعد از بازی با او صحبت کردم. در مورد بقیه نیز باید منتظر بازی های امشب باشیم.

 به عنوان یک مربی تیم ملی، زمان کمی برای یادگیری و فهمیدن موضوعات مختلف داری. می دانم که جلسات تمرینی برای انتقال ایده هایت به بازیکنان، چقدر مهم هستند. لوو این جلسات تمرینی را نداشته است و چیزی که اکنون در مورد او و تیم ملی گفته می شود، برای فوتبال آلمان خوب نیست. لوو کار عالی ای انجام داد. از نظر فوتبالی، بازی دیشب تیم ملی خوب بود و تیم فرصت هایی را ایجاد کرد. هنوز اشتباهاتی در بازی بدون توپ وجود داشت. در نهایت، این وظیفه یواخیم لوو و دستیارانش است که تیم را برای این موضوع آماده کنند.

خریدهای جدید در بازی فردا به میدان می روند؟

تیاگو دانتاس هنوز مجوز بازی ندارد. بقیه بازی خواهند کرد. این یک فرصت برای آن هاست تا نشان دهند که قادر به انجام چه کاری هستند.

نوبل به عنوان دروازه بان بازی های جام حذفی؟

هنوز به این موضوع فکر نکرده ام. من فقط به بازی بعدی فکر می کنم. بر اساس شرایط فعلی، تصمیم گرفتیم که نوبل فردا بازی کند. بعد از آن خواهیم دید که چه چیزی پیش می آید.

 همچنین بخوانید:

سخنگوی تیم ملی لهستان: لواندوفسکی دچار مصدومیت شده است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هانسی فلیک بازی فردا برای بازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن

لوکاکو، مهاجم رم مقابل بایرلورکوزن خواهد بود.

روملو لوکاکو که به دلیل مصدومیت، دو بازی اخیر آاس رم مقابل بولونیا و سپس ناپولی را از دست داده بود، آماده بازگشت به میادین است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ لوکاکو بعد از ۱۰ روز مصدومیت از امروز به تمرینات گروهی جالوروسی بازگشت و می تواند رم را  در بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به میدان برود. لوکاکو در جریان برتری ۲-۱ رم مقابل میلان در لیگ اروپا از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش