Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی می‌گوید به دنبال صدور بیمه کرونا برای ورزشکاران است.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمد امین مسجدی در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اظهار کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یک الگوی مناسب بین بخشی در این مدتی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ۳۴ جلسه‌ای که برای مبارزه با کرونا با فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد، بسیار همکاری مناسبی با ستاد مبارزه با کرونا کشور و همچنین وزارت بهداشت داشتیم و همه اقدامات صورت گرفته در راستای اهداف وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا است.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که افتاد این بود که ما فاصله بین وزارت بهداشت و فدراسیون‌ها را برداشتیم و برای بازگشایی لیگ و مسابقات، فدراسیون‌ها مستقیما با کارشناسان وزارت بهداشت جلسه گذاشتند. پروتکل‌هایی که از داخل این جلسات به دست آمد بسیار کارشناسی بود و دوستان ما در وزارت بهداشت کاملا با این موضوعات آشنا شدند.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهادات ما برای ارائه خدمات به جامعه ورزش درخصوص بیمه خاص کرونا است. این پیشنهاد را دادیم که بیمه کرونا برای ورزشکاران انجام شود و چنانچه مواردی همچون فوت، بستری و دارو پیش بیاید این موارد را با هزینه کم با استفاده از بیمه کرونا تحت پوشش قرار دهیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه کرونا فدراسيون پزشكي ورزشي وزارت بهداشت بیمه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه آمار جدید قربانیان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در غزه شد که ۲۶ شهید و ۵۱ زخمی برجای گذاشت. تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

به نقل از خبرگزاری سما، این وزارتخانه اعلام کرد: تعدادی از قربانیان همچنان در مسیرها و زیرآوارها هستند و آمبولانس‌ها و کادر دفاع مدنی نمی‌توانند آن‌ها را منتقل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال