Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با طرح این پرسش که "چرا پروژه آبرسانی به اراضی حله بلاتکلیف مانده است؟" گفت: بعد از انجام مطالعات برای اجرای پروژه آبرسانی به اراضی حله بوشهر، متأسفانه این پروژه با گذشت ۷سال هنوز اجرایی نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی بوشهر با تاکید بر نقش دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات مردم اظهار داشت: فلسفه وجود دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و قضایی حل مسائل و مشکلات مردم به نحوی است که آرامش و آسایش و کرامت مردم حفظ شود، مدیران جهادی کسانی هستند که در برابر سختی‌ها و مشکلات و موانع تلاششان را مضاعف کنند و نگذارند که لطمات آن به مردم سرایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، خدمت به مردم را یک تکلیف و حرکت جهادی و انقلابی دانست و بیان کرد: در شرایط خاص امروز، مسئولان باید خدمت به مردم را به عنوان یک تکلیف و حرکتی جهادی و انقلابی انجام دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر از مدیران خواست برای لمس مشکلات مردم خود را در جایگاه آنها قرار دهند و به جای توجیه‌کردن کاستی‌ها و مشکلات برای رفع آنها گام بردارند.

جمیری جایگاه مسئولان در رفع مشکلات مردم مهم دانست و اذعان کرد: وقتی مدیران از طرف مردم مورد سئوال قرار می‌گیرند باید به گونه‌ای برخورد کنند که اگر خودشان در مقام سئوال کننده بودند آنگونه پاسخ می‌دادند.

وی بی‌اعتمادی مردم به مسئولان را آفتی بزرگ برای نظام اسلامی ذکر کرد و گفت: در برابر مردم باید به گونه‌ای عمل کنیم که بی‌اعتمادی ایجاد شده درباره عملکرد مسئولان در دیدگاه آنها تغییر کند، این اعتماد برای نظام ما سرمایه ای بسیار بزرگ است که نباید از آن غافل شویم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه آبرسانی به اراضی حله گفت: در سال 92 مطالعات پروژه آب‌رسانی از سد رئیسعلی دلواری به اراضی حله انجام شد، قرار بود بعد از انجام این مطالعات عملیات اجرایی طرح با اعتباری که دولت تخصیص می‌دهد آغاز شود، ولی متأسفانه بعد از گذشت 7 سال هنوز هیچ اقدام مثبتی انجام نشده است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس: آبرسانی به مردم "خارگ" متولی مشخصی ندارد رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر: اسکله کنونی بندر بوشهر پاسخگوی نیازهای روز نیست رئیس مجمع نمایندگان بوشهر: اداره کشور نیازمند فرهنگ جهادی رئیسعلی است

جمیری با بیان اینکه مردم و کشاورزان امروز در تامین آب مورد نیاز خود دچار مشکل هستند تاکید کرد: ما این جلسات را برای حل مسئله و مشکل مردم برگزار می‌کنیم نه برای توجیه کردن کم کاری‌ها و قصوری که ممکن است اتفاق افتاده باشد.

وی با بیان اینکه "باید مشکلات شناسایی و اولویت بندی شوند" خاطرنشان کرد: قطعاً اگر اراده حل مسئله داشته باشیم و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم مسائل و مشکلات حل شدنی هستند.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود