Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه، گفت: امروز خوشایند سازی محیط سربازی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا است و نخبگان علمی که طرح هایی در جهت بالارفتن ارتقای آمادگی رزمی نزاجا ارائه کنند از آنها به نحو شایسته استفاده و از جایگاه خاصی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه اصل ولایت محوری، شایسته سالاری و عدالت محوری استوار است، افزود: تعریف عملیاتی از ولایت محوری یعنی تمام سرمایه ها، اعتبارات، توانمندی های مادی و معتوی در نزاجا باید در مسیر ی هزینه شود که آن برنامه و هدف ریشه در یکی از بیانات مقام معظم رهبری داشته باشد و گرنه حرام است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به منویات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تعریف فرماندهی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: در فرماندهی جوهره رهبری وجود دارد، نباید فکر کنیم که کار ما صرف نظامی گری است، شما فرماندهان علاوه برآموزش فعالیت نظامی باید هدایت گری کنید، یعنی به زیر مجموعه خود کاملا اشراف داشته و آنها را در مسیر درست هدایت کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نخبه های علمی کشور که جوانان آینده ساز کشور عزیز ایران اسلامی هستند در طول سال برای طی دوره ی سربازی به  مرکز آموزش ۰۱  اختصاص پیدا می کنند که ما در نیروی زمینی ارتش از نخبگان علمی در جهت ارتقای سطح علمی و رزمی استفاده خواهیم کرد و این عزیزان در نیروی زمینی ارتش از جایگاه خاصی برخوردار هستند.

گفتنی است فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از طرح های برخی از نخبگان که طرح آنها در حوزه ارتقائ آمادگی رزمی بود ضمن قدر از آنها، از نخبگان خواست تا با تکمیل طرح، آنرا در نیروی زمینی ارتش استفاده کنند.

کد خبر 5048551 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری فرماندهی معظم کل قوا نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ کیومرث حیدری مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا حجت الاسلام حسن روحانی اسحاق جهانگیری ویروس کرونا سعید خطیب زاده هیئت دولت حسن روحانی محمدجواد ظریف برجام محمد باقر قالیباف مجلس حجت الاسلام حسن روحانی ستاد ملی مقابله با کرونا نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) جنگ و آمریکا به روایت اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروی هوایی ارتش امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر است
  • واحدی: همه در نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند
  • (ویدیو) جنگ و آمریکا به روایت اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است