Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: هنوز طرح ممنوعیت رفت و آمد به مشهد ابلاغ نشده و زمانی که به ما ابلاغ شود، عملیاتی خواهد شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه اعلام ممنوعیت ورود و خروج به مشهد از سوی ستاد کرونای کشور بوده است، اظهار کرد: بعد از تصمیم گیری در ستاد کرونای استان، از سوی استانداری به ما اجرای این ممنوعیت ابلاغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون خروجی مشهد به سمت جنوب، غرب و شمال سنگین است، اظهار کرد: وردی های مشهد در حالت عادی به سر می برند.

امیدوار با اشاره به کاهش ورودی ها به مشهد نسبت به سال گذشته، افزود: ورود خودروها در این روزها به مشهد و استان نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.

گفتنی است، ستاد کرونای کشور امروز ممنوعیت رفت وآمد به ۵ شهر کشور را اعلام کرد که مشهد یکی از آنهاست؛ بر اساس اعلام ستاد کرونا از ساعت ۲۴ امشب، این محدودیت آغاز شده و تا ظهر روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5048540

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه خراسان رضوی هادی امیدوار مشهد شهادت امام رضا ع ویروس کرونا اربعین 99 شیراز آمار کرونا اربعین حسینی بوشهر شیوع کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهدای مدافع حرم سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با جرایم سازمان‌یافته در حوزه عفاف و حجاب/ دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه کلیات طرح نور فراجا مورد تایید است و از اقدامات قانونی آنان حمایت می‌کنیم، گفت: برای اجرای صحیح طرح، دستورالعملی از سوی دادستانی کل تهیه شده و به زودی به فراجا ابلاغ می‌شود.

 وی گفت: برخی ناهنجاری‌های اجتماعی امروز در حوزه عفاف و حجاب در سطح جامعه، آثار همان قانون غلط کشف حجاب رضاخانی است که دشمن به دنبالش بود.

 دادستان کل کشور با تاکید بر در اولویت بودن جرایم سازمان‌یافته در فضای حقیقی و مجازی در حوزه عفاف و حجاب، گفت: لازم است در اجرای طرح نور؛ نکاتی به مانند تقویت نقاط ایجابی، سطح‌بندی درباره بدحجابی در نظر گرفته شود و تمرکز بر برخورد با جرایم سازمان یافته و درباره شل حجابی توصیه و تأکید ما انجام اقدامات ارشادی با رویکرد متنبه شدن افراد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شاه‌بیت مأموریت‌های پلیس/ ممنوعیت‌های جدید یک حوزه جنجالی/ اولین انتصاب در سازمان تازه تأسیس
  • آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند
  • اصلاح ۴۴ نقطه از گره‌های ترافیکی مشهد تا پایان سال جاری
  • بلوار نماز باید از بُن‌بست خارج شود
  • دادستان کل کشور: دستورالعمل دادستانی درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • برخورد با جرایم سازمان‌یافته در حوزه عفاف و حجاب/ دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه