Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای شیوع کرونا بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب سبدهای غذایی و بسته‌های بهداشتی و غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

پرویز بخشی‌پور امروز چهارشنبه ۲۳ مهرماه در نشست خبری اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون از محل موقوفات اقدامات بسیار ارزنده‌ای در زمینه توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی بین نیازمندان انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: در طرح آرامش بهاری که در ۱۷ بقعه برگزار شد تعداد ۱۹۳ بسته بهداشتی و ۶۸۳ بسته مواد غذایی و در طرح نسیم انتظار در ایام نیمه شعبان نیز ۱۲۱۹ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کردیم.

بخشی‌پور تصریح کرد: در طرح بصیرت عاشورایی که در ۵۰ بقعه خراسان‌جنوبی برگزار شد نیز چهار هزار و ۶۲۸ سبد غذایی، ۳۸ هزار و ۷۵۰ پرس غذای گرم، ۱۶ هزار و ۷۶ بسته بهداشتی و ۳۰ هزار و ۶۲۰ بطری بین نیازمندان و عزاداران توزیع شد.

وی افزود: همچنین در طرح ضیافت الهی در ماه رمضان دو هزار و ۴۴ بسته مواد بهداشتی از محل موقوفات بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به توزیع ۶۸۸ بسته تحصیلی و آموزشی از ابتدای سال تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند، اظهار کرد: در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در ابتدا ۱۸۸ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان توزیع شد.

وی ادامه داد: در گام دوم نیز با توجه به تعداد متقاضیان در یک مرحله ۵۰۰ بسته و در یک مرحله دیگر ۱۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان محروم توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ارزش بسته‌های غذایی توزیع شده از ابتدای سال جاری دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان بوده است، افزود: از ابتدای شیوع کرونا سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب توزیع سبدهای غذایی و بسته‌های بهداشتی و توزیع غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری چهار هزار و ۱۶۰ بسته بهداشتی به ارزش ۱۳۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از ثبت ۲۶ وقف جدید به ارزش ۳۴ میلیارد ریال در شش ماهه امسال، اظهار کرد: دهه وقف از روز پنج شنبه ۲۴ مهرماه با برنامه‌های مختلفی آغاز می‌شود.

بخشی پور ادامه داد: در دهه وقف سال جاری دو دستگاه الکتروشوک و فیلتر فشار از محل درآمد موقوفات به بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند اهدا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اوقاف در مجموع در بیرجند ۲۰ تا ۲۵ ملک بیشتر ندارد و از این جهت مزایده و اجاره آن تأثیری بر افزایش قیمت اجاره بها نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: موقوفه باید به قیمت روز به اجاره داده شودو اطلاع رسانی اصحاب رسانه سهم بسزایی در معرفی موقوفات دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان اوقاف مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بین نیازمندان توزیع شد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بازوهای اجرایی معاونت غذا و دارو هستند که در هر یک از این دانشگاه‌ها این معاونت مستقر بوده و نسبت به بررسی و بازرسی مراکز عمده توزیع فرآورده‌های سلامت محور اقدام می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تولید بدون مجوز یا واردات فاقد آن پس از توقیف محصول یا کالا، صاحب آن نیز به مراجع قضائی معرفی و تا حصول نتیجه، پرونده پیگیری می‌شود.

بهفر ادامه داد: این اداره کل در هر مرکز تولید فرآورده‌های غذایی مسئول فنی را به عنوان نماینده خود دارد که کنترل کیفیت کالاها را به عهده دارد لذا چنانچه تخلفی صورت بگیرد ضمن پیگیری موضوع از مسئول فنی به عنوان نماینده ما، با صاحب کارخانه نیز برخورد صورت می‌گیرد و از عرضه محصول در سطح عرضه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر کارگاه‌های کوچک که تعدادشان در کشور هم رو به افزایش است، بیان داشت: کارگاه‌های سنتی دارای شناسه نظارت کارگاهی هستند که کالاهای خودشان را به آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهند و چون فعالیت قانونی دارند در نظارت‌های ما رصد می‌شوند و با لحاظ شرایط قابل اعتماد مردم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی