Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ پاسدار حمیدرضا امانی مسوول بسیج اصناف استان اصفهان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور و همراهی خیرین اصناف در ایام کرونا بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا بسیجیان اصناف برغم آسیب‌هایی که از کرونا دیده بودند به یاری هموطنان خود آمدند.

او تصریح کرد: این اقدام مومنانه همچنان از سوی این بسیجیان در استان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه رایزنی‌های لازم با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته و مجوز تولید ماسک دریافت شد، داد: بسیج اصناف استان آمادگی تولید روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار ماسک را دارد.

مسوول بسیج اصناف استان اصفهان با اشاره به رسالت بسیج اصناف در جمع‌آوری و پیگیری مطالبات اصناف، افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت سایر اقشار بسیج و برخی نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی برخی از این مطالبات پیگیری شد.

مسوول بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان در این نشست با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید گفت: امسال تا پایان سال یک هزار و ۵۰۰ هزار شرکت صنعتی بزرگ و کوچک عارضه یابی می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسن شادمان‌فر با اشاره به تاسیس بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان از سال ۱۳۸۰ تاکنون، افزود: این سازمان در اولین گام، اقدام به راه‌اندازی کلینیک صنعتی به منظور پایش و توانمندسازی صنعتی ایجاد شد.

او با بیان اینکه برخی از شرکت‌های صنعتی استان به صورت سنتی اداره می‌شوند، افزود: با راه‌اندازی این کلینیک در سال ۱۳۹۵ در قالب ۱۳ کارگروه تخصصی مسائل حوزه صنعت رصد و به شرکت‌ها و جامعه صنعتی استان ارائه خدمات می‌شود.

شادمان‌فر با اشاره به فعالیت ۸۰۰ معدن در استان اصفهان، گفت: در قالب تفاهم‌نامه با نظام مهندسی معدن تلاش می‌کنیم در راستای برطرف شدن ۱۷۵ معدن استان گام‌های موثری برداشته شود.

مسوول بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان افزود: سال گذشته ۱۰۰ واحد صنعتی استان پایش و عارضه‌یابی و امسال قرار است تا آخر سال یک هزار و ۵۰۰ صنعت پایش و عارضه‌یابی شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج اصناف توزیع بسته غذایی راه اندازی کلینیک صنعتی ویروس کرونا استان اصفهان صنعتی استان بسیج اصناف مسوول بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم

شهدا الگویی ماندگار برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان هستند. چرا که آنها از خون خود گذشتند تا ایثار و فداکاری را به نسل امروز بیاموزند. مراسم یادواره شهدا بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن مقام شامخ بزرگوارانی که آبادانی و آرامش را برای کشور ارزانی داشتند.

به همین منظور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسم یادواره شهدا برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • انتقاد تند بادامچیان از وزرای اقتصاد و سمت /پشت درهای بسته برای اصناف تصمیم نگیرید /تصمیمات درباره صنف طلافروش اشتباه است
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی