Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، اپل مدعی است که آیفون 11 توانسته لقب محبوب‌ترین گوشی جهان را از آن خود کند و از نظر میزان رضایت مشتری نیز، جایگاه خوبی برای خود کسب نماید. اما جدیدترین موبایل‌های اپل چه تفاوت‌هایی با نسل قبلی موبایل‌های حرفه‌ای این شرکت دارند

آیفون 12 و آیفون 11 هر دو از نمایشگر 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 اینچی بهره می‌برند و از این نظر تفاوتی در ابعاد نمایشگر نسخه استاندارد دیده نمی‌شود. با این تفاوت که گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12 از نمایشگر OLED از نوع سوپر رتینا XDR‌ برخوردار هستند. در حالیکه آیفون 11 از نمایشگر IPS LCD بهره می‌برد.

نمایشگر گوشی هوشمند جدید اپل از کنتراست بالایی برخوردار است و تعداد پیکسل‌های آن دو برابر آیفون 11 شده است. میزان روشنایی نمایشگر آیفون 12 نیز در مقایسه با آیفون 11 دوبرابر شده است.

آیفون 12 از روشنایی 1200 نیت و تراکم پیکسل 460 بهره می‌برد. نمایشگر دستگاه توسط لایه‌ای به نام «سپر سرامیکی» (Ceramic Shield) محافظت می‌شود که به گفته اپل مقاومت آن را پس از سقوط ارتقا داده است. از دیگر قابلیت های نمایشگر می‌توان به پشتیبانی از دالبی ویژن، HDR 10 و استاندارد HLG اشاره کرد.

از نظر طراحی ظاهری، آیفون 12 با نمایشگر 6.1 اینچی، نسبت به نسل قبلی خود 11 درصد باریک‌تر، 15 درصد کوچکتر و 16 درصد سبک‌تر شده است. به‌علاوه آیفون جدید اپل نسبت به آیفون 11 از حاشیه‌های باریک‌تری هم بهره می‌برد.

از نظر مشخصات سخت افزاری نیز تفاوت‌هایی بین این دو گوشی هوشمند وجود دارد. گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12 با چیپست A14‌ بایونیک با فناوری 5 نانومتری در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. حال آنکه آیفون 11 با چیپست A13 با فناوری 7 نانومتری به بازار عرضه می‌شود.

اپل ادعا می‌کند که چیپست جدید A14‌ در حدود 50 درصد سریع‌تر از هر چیپست دیگری در جهان است. این چیپست با 4 هسته پردازنده گرافیکی و به لطف فناوری یادگیری ماشین، عملکرد سریع‌تر و بهبود یافته‌تری دارد و می‌تواند 11 میلیون پردازش در هر ثانیه انجام دهد.

لنزهای دوربین‌های آیفون 12 نیز نسبت به نسل قبلی خود ارتقا یافته‌اند. لنز هفت لایه اپل می‌تواند برای تصویربرداری در شب و نور کم، گزینه مناسبی باشد. اپل ادعا می‌کند که نسل جدید آیفون بهترین کیفیت تصویربرداری ویدیویی را نسبت به هر گوشی هوشمندی ارائه می‌دهد.

یکی از جالب توجه‌ترین قابلیت‌های دوربین آیفون 12 این است که تایم لپس و حالت شب را به صورت همزمان می‌تواند در اختیار کاربر قرار دهد. به علاوه آیفون 12 از سیستم شارژ بیسیم مگ‌سیف برخوردار است که با استفاده از آهنربا اتصال این موبایل به لوازم جانبی سازگار را تضمین می کند.

از نظر قیمت نیز آیفون 11 با قیمت پایه 599 دلار به فروش می‌رسد و اپل قیمت پایه 699 دلار را برای آیفون 12 درنظر گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آیفون 12 آیفون 11 اپل آیفون 11 آیفون 12

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم اسلامی پزشک و ی تخصصی ژنتیک، فلوشیپ پزشکی بازساختی اظهار کرد: واکسن سرطان، میزان بقا را دو برابر می‌کند و امید جدیدی را برانگیخته می‌کند.

این واکسن سفارشی، امیدی برای درمان دارد و در مرحله نهایی آزمایشات در UCLH قرار دارد.

بیماران بریتانیایی در حال آزمایش واکسن بالقوه درمانی شخصی‌شده mRNA برای ملانوم هستند که نور امیدی را برای بیماران سرطان پوست ارائه می‌کند.

اینواکسن سفارشی ساخته شده توسط Moderna و MSD می‌تواند برای هر بیمار در عرض چند هفته ایجاد شود. به گفته Metro، آزمایشات اولیه کاهش قابل توجهی در عود ملانوم نشان داد.

این واکسن با دستور دادن به سیستم ایمنی بدن برای هدف قرار دادن و از بین بردن سلول‌های سرطانی عمل می‌کند.
این درمان نوآورانه در حال حاضر تحت آزمایشات مرحله نهایی به رهبری UCLH قرار دارد و بالقوه می‌تواند در برابر سرطان‌های ریه، مثانه و کلیه نیز موثر باشد.

Heather Shaw، سرپرست این کارآزمایی، نسبت به توانایی این دارو در درمان ملانوما ابراز خوش بینی کرد و در حال بررسی کاربرد آن در سایر سرطان‌ها است.

او گفت: اینیکی از هیجان‌انگیزترین چیز‌هایی است که در مدت زمان طولانی دیده‌ایم. اینیک ابزار واقعاً دقیق است. چیز‌ها بسیار فنی هستند و به خوبی برایبیمار ایجاد می‌شوند، بیماران واقعاً در مورد آنها هیجان زده هستند.
Steve Young، مردی ۵۲ ساله از استیونیج، که یکی از اولین شرکت کنندگان در UCLH است. برای تقریباً ده سال، Steve Young برآمدگی روی سر خود داشت که هیچ فکری برای آن نمی‌کرد. با این حال، معلوم شد که ملانوما است، تشخیصی که شوک بزرگی به همراه داشت.
پدرم در ۵۷ سالگی بر اثر آمفیزم درگذشت، و من در واقع فکر کردم: "من از پدرم کوچکتر خواهم مرد. "

او افزود: این واقعاً علاقه من را برانگیخت. به محض اینکه آنها به این فناوری mRNA که برای مبارزه با سرطان استفاده می‌شود اشاره کردند، من به نظرم جذاب می‌رسید و هنوز هم همان احساس را دارم. من واقعاً بسیار هیجان زده هستم. این بهترین شانس من برای جلوگیری از مسیر سرطان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳