Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازار خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل،  به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در حاشیه بازدید از گروه صنعتی آرتا اظهار کرد: این گروه صنعتی یکی از موفق ترین مجموعه های صنعتی و بخش خصوصی است که سالانه یک کارخانه به تعداد کارخانه های خود اضافه می کند.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار میلیارد تومان برای احداث واحد تولیدی ام دی اف هزینه می شود افزود: خط تولید این واحد بزرگ خریداری شده و تا پایان سال جاری با اشتغال زایی ۶۰۰نفر از جوانان بومی منطقه افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل افزود: در حال حاضر این مجموعه با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و زیرساخت های لازم توسط دستگاه های اجرایی تا زمان راه اندازی کارخانه تامین می شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید در این واحد روزانه بیش ازیک هزار و ۵۰۰ متر مکعب ام دی اف است که علاوه بر تامین ۳۰درصد نیاز داخلی، در بحث صادرات و ارز آوری نیز نقش اساسی در اقتصاد و تولید ثروت برای کشور ایفا می کند.

بهنام جو افزود: دستگاه های خدمات رسان برای تامین نیازهای زیرساختی که بر عهده دولت است از جمله گاز، برق و آب با جدیت کارخودشان را دنبال می کنند و پست۶۳ را شرکت برق در این مجموعه کار کرده و برای بهره برداری آماده می شود.

استاندار اردبیل این مجموعه را برای استان بسیار موفق اعلام کرد و گفت: این شهرک خصوصی می تواند برای سایر بخش ها و سرمایه گذاران الگوی مناسبی برای ایجاد اشتغال و تولید و صادرات باشد.

48

کد خبر 1443607

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی