Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@14:37:05 GMT

کشف پرونده قتل در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۳۵۶۳

کشف پرونده قتل در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک فقره پرونده منجر به قتل و دستگیری قاتل در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ سعید بالش زر در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو منجر به فوت در یکی از روستاهای بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی بخش لوداب به همراه مأموران پلیس راه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که یک دستگاه خودروی پیکان به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده که متاسفانه در این حادثه هر دو سرنشین خودرو که همسر و فرزند راننده خودروی مذکور بودند به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و بنا به اظهارات راننده، خودرو به علت نداشتن ترمز واژگون شده و راننده در حین واژگونی خود را از خودرو به سمت بیرون پرتاب نموده و همسر و فرزندان به همراه خودرو به ته دره پرتاب گردیده اند.

بالش زر تصریح کرد: با توجه به موقعیت محل تصادف و همچنین اظهارات ضد و نقیض راننده خودرو و نظریه افسر کارشناس پلیس راه در صحنه و برابر اعلام پلیس راه مشخص شد که تصادف ساختگی میباشد، لذا بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: جهت بررسی موضوع اکیپی متشکل از کارآگاهان اداره آگاهی استان، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، به همراه تعدادی از کارشناسان تصادفات و راننده خودرو در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

وی گفت: متهم پس از حضور در محل حادثه به اداره آگاهی استان دلالت داده شد و در بازجویی‌های اولیه اظهار داشت: در روز حادثه همسر و فرزند خردسال را سوار بر خودرو نمودم و با صحنه سازی و تصادف ساختگی در سه کیلومتری بیرون از روستا خودرو را از کوه‌ها به سمت دره ها هدایت نمودم و خودم را از خودرو پایین انداختم، که با توجه به شدت جراحات و صدمات وارده بر اثر تصادف دو نفر در دم فوت نمودند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را از قتل اختلافات خانوادگی عنوان کرد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف قتل پلیس آگاهی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر