Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا نوروز پور روز چهارشنبه در حساب کاربری خود با اشاره به بازنشر توییت توهین آمیز یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رییس جمهوری افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بحث «نظارت بر رفتار نمایندگان» را حتی از نظارت مجلس بر دولت و دیگر مجموعه‌ها مهم‌تر دانستند و تاکید کردند  هیأتی که در این زمینه در مجلس ایجاد شده باید تقویت شود و به معنای حقیقی کلمه بر رفتار نمایندگان نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اظهارات توهین آمیز یکی از نمایندگان مجلس یازدهم درباره رییس جمهوری با واکنش برخی از شخصیت‌ها قرار گرفت.

علیرضا معزی معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رییس جمهوری نیز امروز چهارشنبه در واکنش به توییت توهین آمیز نماینده مجلس شورای اسلامی علیه رییس جمهوری نوشت: «دهان‌دریدگی شاید چند صباحی شیوه‌ سیاست‌ورزی باشد اما تا همیشه نشانه‌ فرومایه‌گی است.»

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری هم در حاشیه هیات دولت گفت: این بی‌اخلاقی‌هایی که برخی انجام می‌دهند و برخی هم سکوت می‌کنند باید بدانند که فقط این بی‌اخلاقی‌ها تنها به رییس جمهوری نیست بعدا نوبت خیلی‌های دیگر هم می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی محمدرضا نوروزپور علیرضا معزی مجلس یازدهم محمود واعظی رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی محمدرضا نوروزپور علیرضا معزی مجلس یازدهم محمود واعظی رهبر معظم انقلاب مجلس شورای اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی محمدرضا نوروزپور علیرضا معزی مجلس یازدهم محمود واعظی رهبر معظم انقلاب اخبار کنکور شورای اسلامی رییس جمهوری بر رفتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان