Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ضمن بیان اینکه ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه حاکم است، گفت: این دو محور از ساعت ۱۲ بامداد امشب به سمت شمال کشور مسدود می‌شود.

قدس آنلاین: ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق‌سنگین و در برخی نقاط با پس‌زدگی بار ترافیکی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، گفت: محور هراز و فیروزکوه از ساعت ۱۲ بامداد امروز بر روی خودروهای پلاک تهران بسته خواهد شد و هموطنان به هیچ عنوان وارد محورهای شمالی نشوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، افزود: تردد خودروهای پلاک شمال که می‌خواهند به شهرهای خود بازگردند و همچنین خودروهای مسافربری، اتوبوس، حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از این محور به سمت شمال کشور میسر خواهد بود.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم و در برخی نقاط با پس‌زدگی بار ترافیکی گزارش شده و هموطنان به مرور از این محور عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه هموطنان به هیچ عنوان سفری را آغاز نکنند زیرا با ترافیک‌های فوق سنگین روبه‌رو خواهند شد، تأکید کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم سنگین، پرحجم اما روان گزارش شده و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این دو محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، بیان کرد: هموطنانی که در مسیرهای شمالی هستند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، عدم ارتکاب حرکات مارپیچ عبور از شانه خاکی و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان‌مان رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ترافیک محور فیروزکوه فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران هراز و فیروزکوه فوق سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل دوآب تا مرزن آباد و حدفاصل ماسال تا سیاه بیشه،محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، وانا ، گزنک ، رینه ، پیست آبعلی و رودهن و  محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید ، شور آب ، فیروزکوه و دماوند گزارش شده است‌.

وی افزود:ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین سو ، آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد ، جاجرود و پل اتوبان بابایی ترافیک سنگین  گزارش شده است‌.

او اظهار کرد:ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده محمدیه وحدفاصل کردان تا حصارک و حدفاصل حصارک تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران محدوده شهر پرند و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل نسیم شهر تا فیروزبهرام را شاهد هستیم. 

محرابی نیا  تاکید کرد:ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قم – تهران حدفاصل قم تا چشمه شور و حدفاصل شهرک صنعتی شمس آباد تا بهشت زهرا گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد