Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@14:40:53 GMT

کاربردهای عجیب و جالب لاک ناخن!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۳۶۸۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از dingoland، اگر زگیل های سرسختی دارید که به راحتی از بین نمی روند، بهتره از لاک ناخن برای از بین بردن آن استفاده کنید! برای این کار فقط باید روی قسمت زگیل پوست مقداری لاک ناخن بزنید و بعد از تکرار این روش به مدت یک هفته شاهد از بین رفتن زگیل باشید! البته باید به یاد داشته باشید که دوباره از این لاک ناخن استفاده نکنید زیرا ممکنه ویروس های زگیل وارد بطری لاک ناخن شده باشند!

تعمیر کردن بند کفش فرسوده

اگر فرصت کافی برای خرید یک بند کفش تازه و جدید رو ندارید میتونید با استفاده از لاک ناخن بند کفش فرسوده شده رو تعمیر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این کار باید مقداری از لاک ناخن رو به انتهای بند کفش بزنید و کمی بند کفش رو بپیچونید و اجازه بدید تا لاک ناخن خشک بشه. به همین راحتی دوباره میتونید از بند کفش قدیمی خودتون استفاده کنید.

محکم کردن دوخت دکمه ها

برای محکم شدن دکمه لباس ها هم میتوند از لاک ناخن استفاده کنید. یک لایه از لاک ناخن کمک میکنه تا نخ استفاده شده برای دوخت دکمه ها محکم شده و دیرتر از بین میره.

ضدآب کردن کبریت ها

پیک نیک رفتن و یا سفرهای کمپی هیجان خیلی زیادی داره اما باید تمام ملزومات سفر رو به درستی آماده کنید! خیس شدن کبریت یکی از مشکلاتی هست که در این سفرها ایجاد میشه و شما می تویند این مشکل رو با مقداری لاک ناخن برطرف کنید. برای این منظور باید سر کبریت رو درون بطری لاک ناخن فرو ببرید و اجازه بدید خشک بشه. با این ترفند دیگر کبریت ها خیس نخواهند شد!

محافظت از رنگ بدلیجات فلزی

شما میتونید با اسنتفاده از لاک ناخن بی رنگ یا برق ناخن، رنگ بدلیجات فلزی خودتون رو برای مدت زمان طولانی حفظ کنید و از زنگ زدگی و رنگ پریدگی این بدلیجات جلوگیری کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لاک ناخن لاک زندگی کاربرد لاک ناخن بند کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ جالب کفش ورزشی آمریکایی‌ (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تبلیغ جالب کفش ورزشی آمریکایی‌ (فیلم)
  • تصویر جالب از خیابان فلسطین ۷۷ سال قبل
  • لکه‌های سفید روی ناخن‌ها چه معنایی دارند؟
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • سندرم ناخن زرد چیست؟
  • لکه های سفید روی ناخن ها چه معنایی دارند؟
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا (+عکس)
  • الو! یه تغییر دائمی چند؟