Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@03:35:39 GMT

پیام مکتوب امیرقطر به همتای کویتی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۳۸۶۶

وزیر خارجه قطر در سفری به کویت با امیر این کشور دیدار و پیام مکتوب امیر قطر را تقدیم وی کرد. ناطقان: «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر صبح امروز چهارشنبه با «نواف الأحمد الجابر الصباح» امیر کویت دیدار کرد.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، آل ثانی در این دیدار پیام مکتوب «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر را تقدیم امیر کویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر خارجه قطر همچنین با «مشعل الأحمد الجابر الصباح» ولی‌عهد کویت دیدار و درباره روابط دوجانبه و راهکارهای تقویت روابط دو کشور گفت‌وگو کرد.

روزنامه کویتی «القبس» نیز به نقل از برخی منابع عالی‌رتبه کویت نوشت که در این دیدار آخرین تحولات مربوط به اختلافات موجود در شورای همکاری خلیج فارس بررسی و تأکید شد که تلاش‌های کویت در این باره متوقف نشده و هرگز متوقف نخواهد شد.

دو طرف همچنین تأکید کردند که همچنان به اتحاد در شورای همکاری خلیج فارس در آینده نزدیک امیدوارند.

چهار کشور عربی (عربستان ، امارات، بحرین و مصر) از جولای ۲۰۱۷ روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کرده‌اند و از همان زمان تلاش‌های کویت برای آشتی دادن این کشور آغاز شده است. منبع: فارس برچسب ها: پیام مکتوب ، امیر قطر ، همتای کویتی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیام مکتوب امیر قطر همتای کویتی پیام مکتوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نخست‌وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان

به گزارش خبرآنلاین امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط دو کشور از جمله تعیین نقشه راه روابط، پیگیری مشترک توافقات صورت گرفته بین ایران و بورکینافاسو در عرصه های تجاری، صنعتی، علمی و فناوری، گردشگری و سایر موضوعات مورد علاقه را حائز اهمیت دانست.

 کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با ابراز رضایت از نتایج مثبت سفر و مذاکرات خود با مقامات عالیرتبه کشورمان، انجام این سفر را ناشی از علاقه مندی برای آشنایی نزدیک با تمدن و فرهنگ غنی و پیشرفت های ایران و نشانگر عزم و اراده جدی دولت کشورش برای پیگیری جدی توسعه و تقویت روابط با ایران دانست.

نخست وزیر بورکینافاسو همچنین پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف زیربنایی، اقتصادی و تجاری، علمی و فناوری و خدمات فنی و مهندسی در عین حفظ استقلال سیاسی را تحسین برانگیز دانست.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901682

دیگر خبرها

  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای کویت در مورد میدان آرش ایجاد نمی‌کند
  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نمی‌کند
  • تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی کویت مایه تأسف است
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر بورکینافاسو
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • دیدار نخست‌وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران