Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از دستگیری عامل اصلی اخلال در توزیع ۱۸هزار حلقه لاستیک دولتی در استان خوزستان و شناسایی و توقیف انبار احتکار کنندگان ۲۸ هزار تن انواع ورق های فولادی در اصفهان خبر داد.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

« با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در دو عملیات، عامل اصلی اخلال در توزیع لاستیک دولتی به ناوگان حمل و نقل جاده ای در استان خوزستان دستگیر و انبارهای احتکار کنندگان انواع ورق های فولادی در شهرستان مبارکه اصفهان شناسایی و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعترافات و اسناد پرونده در استان خوزستان، متهم با اخذ ۱۸ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی با عدم توزیع لاستیک‌ها به نرخ مصوب و فروش آن در بازار آزاد خارج از استان، سبب اخلال در تامین لاستیک کامیونداران شده بود؛ در بازرسی به عمل آمده از انبار، بیش از هزار حلقه لاستیک کشف و پس از توقیف تحویل مراجع قضایی شد.

همچنین با بررسی‌های انجام شده در استان اصفهان، احتکار کنندگان ۲۸ هزار تن انواع ورق های فولادی را از طریق سهمیه بورس ضمن تبانی با انبارهای موصوف اخذ و اقدام به مخدوش کردن برچسب‌های قبلی و صدور حواله بار مجدد به مقاصد مختلف، خارج از شبکه و در بازار آزاد به بیش از دو برابر قیمت در بورس به فروش می رساندند؛ پس از بازرسی ۹ انبار حاشیه شهرستان مبارکه استان اصفهان شناسایی و ضمن توقیف، تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.»

لینک کوتاه: asriran.com/0039Ts

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت اطلاعات ورق های فولادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول