Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوایل این هفته یک مقام صهیونیستی به امارات الیوم گفت که ۲۵۰ شرکت اسرائیلی در امارات متحده عربی وجود دارد و تعداد آنها تا پایان سال ۲۰۲۰ دو برابر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، اوایل این هفته یک مقام صهیونیستی به امارات الیوم گفت که 250 شرکت اسرائیلی در امارات متحده عربی وجود دارد و تعداد آنها تا پایان سال 2020 دو برابر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فلور حسن ناهوم ، معاون شهرداری بیت المقدس و رئیس شورای تجارت اماراتی - اسرائیلی ، به روزنامه اماراتی گفت كه سرمایه گذاران اسرائیلی به دنبال ایجاد مشاركت های استراتژیک با امارات در چندین بخش اقتصادی هستند.

 

وی خاطرنشان كرد كه اسرائیلی ها به دنبال سرمایه گذاری در فن آوری پیشرفته ، نوآوری ، كشاورزی ، صنایع مدرن ، جهانگردی و بخش املاك و مستغلات هستند.

 

وی همچنین خواستار گشودن راه تبادل گردشگری با امارات شده است.

 

امارات و اسرائیل برای عادی سازی روابط در 13 آگوست به توافق رسیدند و در 15 سپتامبر در کاخ سفید امضا شد.

 

تمام گروه های فلسطینی این توافق را خیانت به مردم فلسطین و قدس شریف خطاب کردند. امارات ادعا کرده است که این قرارداد تلاشی برای جلوگیری از پروژه الحاق بوده است ولی شواهد چیز دیگری را نشان می دهد.

 

بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسرائیل به تازگی دستور ساخت واحدهای ساختمانی جدیدی در کرانه باختری صادر کرده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: امارات متحده عربی امارات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تأخیر در صدور پروانه ساختمانی تا شش ماه موجب ایجاد مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود، گفت: با تاخیر در صدور پروانه، سرمایه‌ای که قرار است از مردم گرفته شود، قفل است و نتایج موثری به‌دنبال ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با بیان اینکه تأخیر در صدور پروانه تا شش ماه موجب ایجاد مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود، اظهار کرد: شهرداران مناطق در این خصوص باید به‌صورت ویژه اقدام کنند و هر ماه روند اصلاح صدور پروانه را در منطقه فعالیت خود گزارش دهند.

وی افزود: با تأخیر در صدور پروانه، سرمایه‌ای که قرار است از مردم گرفته شود، قفل است و نتایج مؤثری به‌دنبال ندارد.

کد خبر 750788

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • دومین روز از مذاکرات آتش‌بس در غزه بی‌نتیجه پایان یافت
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • اردوغان میزان تجارت پایان یافته ترکیه با رژیم صهیونیستی را ۹.۵ میلیارد دلار اعلام کرد
  • ریچموند به هایوارد پیوست/ تشدید دایره تحریم اسرائیل در آمریکا