Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عربی ۲۱، پوتین در جلسه ای با اعضای هیات دولت این کشور گفت: مرکز شهر نووسیبیرسک «ویکتور» امروز(چهارشنبه) دومین واکسن روسی ضد کرونا را تحت عنوان«اپی واک کرونا»(EpiVac Corona) به ثبات رساند.
وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم، ما واکسن سومی نیز داریم که توسط مرکز چوماکوف وابسته به آکادمی علوم روسیه تولید شده و در راه ثبت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی دیگر «تاتیانا گولیکووا» معاون نخست وزیر روسیه که واکسن جدید را دریافت کرده، گفت: آزمایش های بالینی پس از ثبت دومین واکسنی که مرکز مطالعات دولتی ویکتور تولید کرده، با حضور ۴۰ هزار داوطلب از جمله ۱۵۰ شرکت کننده بالای ۶۰ سال انجام خواهد شد.
در مورد واکسن سوم روسیه، مرکز چوماکوف یک واکسن ویژه تولید کرده که حاوی یک ویروس کامل است و این واکسن اکنون با مشارکت ۳۰۰ داوطلب، مرحله کارآزمایی بالینی را سپری می کند.
گولیکووا افزود: آزمایش های بالینی سومین واکسن ضد کرونا تا دسامبر آینده به پایان می  رسد.
منبع: شفقنا برچسب ها: کرونا ، واکسن روسی ضد کرونا ، پوتین

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا پوتین ضد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان

روسای جمهور تاجیکستان و روسیه در تماس تلفنی به رایزنی درباره روابط دوجانبه و همکاری برای مقابله با تهدیدهای مشترک پرداختند.

به گزارش ایسنا، «امامعلی رحمان» رییس‌جمهور تاجیکستان و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تماسی تلفنی به تبادل نظر درباره همکاری میان دو کشور و مقابله با تهدید تروریسم و مهاجرت پرداختند.

در بیانیه کرملین آمده است رؤسای‌جمهور درباره برخی مسائل مربوط به روابط دوجانبه گفتگوی سازنده‌ای داشتند، از جمله درباره همکاری در مبارزه با تهدید تروریسم و مهاجرت.

به گفته کرملین، در این باره توافق شد که سازوکارهای تعامل میان وزارتخانه‌ها و ادارات مربوطه در دو کشور بهبود یابد.

این دو تن همچنین اظهار کردند تلاش‌های شدت‌یافته برخی جریانات برای تشدید تصنعی تنش‌ها بر سر مسئله نیروهای کاری مهاجر، خنثی خواهد شد و این مسائل نمی‌توانند به روابط دوستانه میان دو کشور آسیبی وارد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پایان پوتین؟!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • پایان پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون