Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:49:56 GMT

رونمایی از فلامینگوی آذربایجان توسط زنوزی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۴۵۷۲

زنوزی در جریان دیدار تراکتور و نود ارومیه با کودکی که نشان فلامینگو ارومیه را داشت عکس یادگاری گرفت.

به گزارش "ورزش سه"؛ فلامینگو یکی از پرنده های دریاچه ارومیه است که در منطقه آذربایجان از محبوبیت خواصی برخوردار است و همیشه بعنوان لقب و یا نماد تیم های والیبال شهر ارومیه مطرح شده است.

 

نود ارومیه نیز با ورود به فوتبال حرفه ای برای زنده نگه داشتن این نماد زیست محیطی تلاش کرده است تا امروز محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که در دیدار تدارکاتی تراکتور و نود ارومیه حضور داشت از تصویر فلامینگو ارومیه استقبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو کودک بعنوان هوادار با لباس های دو تیم تراکتور و نود در کنار زمین حضور داشتند و کودکی که پیراهن نود را برتن داشت تصویر فلامینگو بر روی پیراهنش نقش بسته بود و زنوزی مالک این باشگاه نیز با این دو کودک هوادار عکس یادگاری بگیرد و فلامینگوی آذربایجان در فوتبال ایران رسما معرفی شود.

 

 

تراکتور محمدرضا زنوزی (مالک باشگاه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور محمدرضا زنوزی مالک باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات

به گزارش همشهر آنلاین، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

ناصر عتباتی در ادامه با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

در این‌باره بیشتر ببینید:

قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو

عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

کد خبر 847219 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم استان آذربایجان شرقی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟