Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از لغو دومین مناظره میان دو رقیب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، آن‌ها در دوئل تلویزیونی شرکت خواهند کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از تأیید شدن تست منفی کرونای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا او به‌طور هم‌زمان با «جو بایدن» رقیب دموکرات خود در برنامه‌ای تلویزیونی شرکت می‌کند.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز» روز چهارشنبه تأیید کرد با توجه به تأیید بهبودی ترامپ، او می‌تواند روز پنجشنبه در مقابل دوربین تلویزیونی با حضور هوادارانش در یک تالار سخنرانی در موزه هنر شهر میامی ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه تلویزیونی تأکید کرده که فاصله ترامپ با هواداران و مجری برنامه ۱۲ فوت (۳.۶۶ متر) خواهد بود.

از طرف دیگر بایدن نیز روز پنجشنبه قرار است در رویدادی مشابه در یک تالار سخنرانی در فیلادلفیا به میزبانی شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» شرکت کند. این دو برنامه روزی اجرا می‌شوند که قرار بود مناظره انتخاباتی این دو رقیب برگزار شود، اما این برنامه به دلیل ابتلای ترامپ به ویروس کرونا، لغو شد.

نکته جالب اینجا است که برنامه تلویزیونی هر دو رقیب انتخابات رأس ساعت ۸ شب به وقت محلی آغاز خواهد شد. با این تفاوت که برنامه بایدن ۹۰ دقیقه و برنامه ترامپ ۶۰ دقیقه طول خواهد کشید.

کارزار بایدن که از هفته گذشته برنامه روز پنجشنبه او را برنامه‌ریزی کرده است، توافق ترامپ با شبکه اِن‌بی‌سی را محکوم کرده و بیان داشته که او قصد دارد مخاطبان رقیب خود را برباید.

 در حالیکه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ آمریکا (۱۳ آبان ۹۹) وارد مرحله نهایی خود می‌شود، نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها و بررسی‌های مؤسسه تحقیقاتی «آپینیوم» که برای روزنامه انگلیسی «گاردین» انجام گرفته، حاکی از آن است که بایدن با اختلاف ۱۷ درصد که یک رکورد جدید محسوب می‌شود، از ترامپ پیشی گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مناظره ترامپ بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم

در نشست تخصصی نقد و بررسی  برنامه محفل  که به میزبانی دانشکده صدا و سیمای قم در محل سالن شهید آوینی و با حضور برخی عوامل برنامه، کارشناسان، منتقدان و برنامه سازان برگزار شد، محمدحسین هاشمی گلپایگانی،تهیه کننده برنامه محفل، ساده و صمیمی بودن این مجموعه را از جمله اهداف پیش بینی شده برای تولید آن بیان کرد.

وی افزود: نیت گروه سازنده از همان ابتدا ایجاد حال خوب برای مردم بود نه آموزش مفاهیم سنگین قرآن.

هاشمی گلپایگانی با اشاره به فرایند سخت و زمان گیر انتخاب ۱۰۰ سوژه از میان ۳ هزار سوژه برای تولید برنامه افزود: برنامه محفل حاصل تلاش ۲۵۰ نفر از متولدین دهه هفتاد است که تقدیم مردم عزیز کشورمان شد.

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان از کارشناسان برنامه محفل هم، عملی و کاربردی نشان دادن قرآن کریم و مفاهیم آنرا از نقاط قوت این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد.

در این نشست ضمن پاسخ عوامل برنامه محفل به سوالات مطرح شده از سوی حاضران، از آقایان محمد حسین هاشمی تهیه کننده، مهدی زاد حسینی سردبیر و حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان کارشناس برنامه محفل تجلیل شد.

برنامه تلویزیونی محفل در ایام ماه مبارک رمضان امسال از شبکه ۳ سیما به روی آنتن رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید