Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگلیس هیچ کمبودی در دفاع راست ندارد. 

انگلیس چندین و چند مدافع راست آماده در اختیار دارد. 

به گزارش طرفداری، گرت ساوتگیت با دردسر شیرینی برای انتخاب مدافع راست تیمش مواجه شده است. سه شیر ها چندین و چند مدافع راست تخصصی در اختیار دارند و ساوتگیت کار راحتی برای انتخاب نفرات منتخب در این پست ندارد. اما در سمت دیگر زمین و دفاع چپ چنین ترافیکی وجود ندارد و ظاهرا بن چیلول مطمئن ترین انتخاب برای این پست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع سوژه جدید کیارش موافق، کاریکاتوریست سایت طرفداری شده است:

ترافیک مدافعان راست انگلیسی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدافع راست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لر آره‌نا استادیوم اختصاصی خیبر شد

آفتاب‌‌نیوز :

خیبر خرم آباد که طی فصول اخیر در تلاش برای حضور در سطح اول فوتبال ایران و لیگ برتر بوده اکنون در لیگ آزادگان با حضور در صدر جدول یکی از مدعیان اصلی برای صعود محسوب می‌شود.

این تیم در فاصله ۵۷ به پایان مسابقات لیگ دست اول از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است و اکنون مالک این باشگاه در خبری جالب توجه از نام ویژه استادیوم این باشگاه خبر داد.

باشگاه خیبر خرم آباد که طی فصول اخیر با مالکیت مسعود عبدی کار را دنبال می‌کرد و در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبانی از رقبا را بر عهده داشت اکنون با برنده شدن در مزایده واگذاری این ورزشگاه قصد دارد نام آن را نیز تغییر دهد به گفته مسعود عبدی ورزشگاه تختی خیبر خرم آباد در ادامه فصل و بعد از انجام مراحل اداری مربوطه با نام لر آرنا میزبانی دیدار‌های این تیم را بر عهده خواهد داشت همواره از تعصب و انگیزه خود برای حمایت از هواداران خرم آبادی و لر تبار دم می‌زند اکنون بعد از اینکه شانس تیمش را برای صعود بالا می‌بیند با نامگذاری استادیوم به لر آرنا اتفاق دیگری را نیز رقم زده است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • صدای نامزدهای انتخابات مجلس در «ایران‌صدا»
  • ویدیو/ چین؛ متهم ردیف اول هک وزارت دفاع انگلیس
  • امیر تتلو آزاد می‌شود؟/ وکیل مدافع تتلو : موکلم توبه کرده/ نوجوانان برای آزادی اش دعا می کنند
  • رفتارهای بچه‌گانه، تهدیدی برای قهرمانی استقلال!
  • لر آره‌نا استادیوم اختصاصی خیبر شد
  • اسکای‌نیوز: دولت چین وزارت دفاع انگلیس را هک کرده است
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو