Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرغضنفری با انتقاد از وضعیت شبکه های مخابراتی در شهرستان انزلی گفت: اینترنت و پهنای باند تلفن همراه در این شهرستان کیفیت خوبی ندارد و مردم انزلی دچار مشکل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میرغضنفری» عصر امروز (چهارشنبه، 23 مهر ) در جلسه رفع موانع مخابراتی که با حضور مدیرکل مخابرات استان گیلان در فرمانداری برگزار شد، انزلی را شهر مقصد گردشگری عنوان کرد و گفت: متاسفانه مکان‌های عمومی مانند مسافر کاشانه‌های این شهر شبکه اینترنتی ضعیفی دارند به همین منظور از اداره مخابرات می خواهیم در خصوص افزایش کیفیت شبکه اینترنتی این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار انزلی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب تغییر رویکرد سیستم آموزش و پرورش از آموزش حضوری به آنلاین شده است، خاطرنشان کرد: شرکت دانش‌آموزان در کلاس های غیرحضوری به اینترنت پر سرعت نیاز دارد که در حال حاضر این کندی اینترنت به دغدغه ای برای خانواده ها تبدیل شده است.  

 

وی یاد آور شد: با توجه به نزدیکی زمان انتخابات مخابرات باید خدمات بهتری ارائه کند اما در برخی روستاها ارتباط تلفنی و اینترنتی مناسبی نداریم و این درحالیست که مسیر اقتصاد، معاش و فرهنگ از این طریق است.  

 

میرغضنفری به نصب دکل مخابراتی که از قبل جانمایی آن صورت گرفته بود نیز اشاره کرد و افزود: فرمانداری این شهرستان سعی می کند در راه برون‌رفت از این مشکل با مخابرات همکاری های لازم را داشته باشد.

 

وی همچنین آمادگی فرمانداری را برای جلوگیری از سرقت کابل ها، اصلاح، تعمیر، نگهداری و گسترش شبکه های اینترنتی و مخابراتی اعلام کرد.

  

*آغاز پروژه فیبر نوری در خیابان پاسداران انزلی

«علیرضا پارسایی» نیز در این جلسه اظهار داشت: تحریم‌ها قیمت خرید ملزومات و تجهیزات مخابراتی را افزایش داده و برخی پروژه های این اداره به دلیل افزایش قیمت نیمه کاره مانده و سرقت کابل های مخابراتی نیز مزید بر علت شده اند و کمر مخابرات گیلان را شکسته است .

 

مدیرکل مدیرکل مخابرات استان گیلان نگهداری از شبکه هوایی را به دلیل نیاز به نیروی بیشتر قابل انجام ندانست و گفت: به‌دنبال کابل گذاری به‌صورت زمینی هستیم تا صرفه‌جویی بیشتری در این رابطه داشته باشیم.

 

به گفته وی در برخی نقاط انزلی چون پیل علی باغ و تربه گوده که پوشش لازم مخابراتی وجود ندارد، درصدد ارتقای این مناطق هستیم و به‌زودی پروژه فیبر نوری در خیابان پاسداران انزلی شروع به کار خواهد کرد.

 

پارسایی اذعان کرد: برای ارتقاء اینترنت آموزش و پرورش و مدارس نیز در صورت استفاده از تجهیزات حفاری شهرداری و بخشداری می توانیم فیبر نوری را به‌صورت رایگان در اختیار این اداره قرار دهیم.

 

 وی متذکر شد: با اقداماتی از این قبیل، انزلی زمان انتخابات مشکلی اینترنتی نخواهد داشت.

 

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: مخابرات گیلان فرماندار انزلی نصب دکل مخابراتی رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده‌های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می‌کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش‌های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌ها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود