Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین حمید پارسانیا، رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با حکم نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، حجت الاسلام و المسلمین  حمید پارسانیا به ریاست موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران منصوب شد.

حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا، عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه تهران و عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از ایشان، احمد نادری، عضو هیئت علمی گروه مردم شناسی دانشگاه تهران و نماینده مجلس شورای اسلامی از اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تاکنون ریاست این موسسه را برعهده داشته است.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: احمد نادری دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در حکمی «حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی» را به عنوان راهیار تبلیغ مبلغین و مبلغات استان گیلان منصوب کرد.

بخشی از وظایف راهیاران تدوین و ترسیم ساختار مناسب و برنامه ریزی در امر تبلیغ استان، توانمند سازی مداوم مبلغین استان، ساماندهی و هم افزایی گروه‌های تبلیغ گیلان است.

گفتنی است، مدیر سابق مدرسه علمیه مهدویه، معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) مسکن مهر، استاد حوزه علمیه از سوابق کاری حجت الاسلام اسماعیلی به شمار می‌رود.

کد خبر 6088894

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد