Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@22:38:06 GMT

نام هافبک چلسی به لیست زیدان اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۵۰۷۹

نام هافبک چلسی به لیست زیدان اضافه شد

ممکن است انگولو کانته، هافبک فرانسوی چلسی در تابستان بعدی راهی رئال مادرید شود.


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بازار نقل و انتقالات رئال مادرید در تابستان آینده حول محور بازیکنان فرانسوی خواهد بود. تا به حال نام هایی چون پل پوگبا، کیلیان امباپه و ادواردو کاماوینگا برای انتقال به برنابئو مطرح شده اند و نشریه مارکا مدعی شد ممکن است اسم انگولو کانته، هافبک باتجربه چلسی نیز به این لیست اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اخیرا اخباری در مورد رابطه نه چندان خوب فرانک لمپارد با این هافبک دفاعی مطرح شده و مرور ترکیب چلسی در یک سال اخیر نشان می دهد انگولو کانته گزینه اول سرمربی این تیم برای قرار گرفتن در میدان نیست. در تابستان امسال چلسی خریدهای بزرگی انجام داد و دست به جوانگرایی زد و ممکن است انگولو کانته به زدی قربانی سیاست جدید این باشگاه لندنی شود.

 

انگولو کانته بازیکن مورد علاقه زین الدین زیدان است و در تابستان سال 2016 و پیش از انتقال به چلسی نیز رئال مادرید برای خرید این بازیکن از لسترسیتی وارد عمل شده بود. میانگین سنی خط میانی رئال مادرید با حضور بازیکنانی چون تونی کروس، لوکا مودرچ و کاسمیرو رو به افزایش است و بی شک حداقل یک بازیکن جدید در تابستان بعدی به این لیست اضافه خواهد شد. اینتر و آنتونیو کونته نیز در این تابستان تلاش زیادی برای جذب انگولو کانته کردند، اما در نهایت این انتقال محقق نشد.

چلسی انگولو کانته زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی انگولو کانته زیدان سرمربی رئال مادرید انگولو کانته رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!

با عبور از فرانس پوشکاش، اسطوره کروات به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد.

طرفداری | لوکا مودریچ به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و کادیز از هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-0 کهکشانی‌ها به پایان رسید. لوکا مودریچ، ستاره خستگی‌ناپذیر رئال 90 دقیقه بازی کرد و علاوه بر ثبت یک پاس گل، یکی از بهترین بازیکنان بازیکنان زمین بود. مودریچ در آستانه 39 سالگی به بازی در سطح اول فوتبال اروپا ادامه می‌دهد و باشگاه مادریدی امیدوار است یک فصل دیگر با لوکیتای دوست‌داشتنی که امشب یک رکورد تاریخی تحسین‌برانگیز را نیز به ثبت رساند، تمدید کند.

با حضور در بازی مقابل کادیز، لوکا مودریچ با 38 سال و 7 ماه و 27 روز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد. پیش از لوکیتا، این رکورد در اختیار فرانس پوشکاش افسانه‌ای بود که با 38 سال و 7 ماه و 21 روز، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها را یدک می‌کشید. مودریچ موفق به شکستن رکوردی شد که از سال 1965 (آخرین فصل حضور پوشکاش در رئال) دست‌نخورده باقی مانده بود. مسن‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید در لالیگا لوکا مودریچ؛ 38 سال و 7 ماه و 27 روز فرانس پوشکاش؛ 38 سال و 7 ماه و 19 روز پاکو بویو؛ 38 سال و 2 ماه و 3 روز یرزی دودک؛ 38 سال و 1 ماه و 28 روز آلفردو دی استفانو؛ 37 سال و 10 ماه و 23 روز پاکو خنتو؛ 37 سال و 7 ماه

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس