Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:00:01 GMT

بیعت مردمان هزار سنگر با شهید حاجی‌زاده

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۵۱۴۳

بیعت مردمان هزار سنگر با شهید حاجی‌زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم شهید رضا حاجی‌زاده با استقبال پرشور مردم همیشه در صحنه هزار سنگر آمل آغاز شد.

امشب همه آمدند تا آخرین بار با رضا حاجی‌زاده دست بیعت بدهند و وداع جانانه داشته باشند.

 حجت‌الاسلام سیداباذر موسوی در این مراسم با بیان اینکه امام علی جوانی و قدر عافیت را دو نعمت بزرگ را می‌شمارد، افزود: باید بدانیم جوانی ما در چه راهی خرج شد در مسیر گناه یا در مسیر خیر خوبی و نیکی‌ها، جوانی همیشه به موی سفید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قبر می‌گویند عمرت را در چه راهی صرف کردی و جوانی‌ات را در چه راهی صرف کردی، شهدا همیشه سرافراز و سربلند هستند زیرا عمر و جوانی را در راه خیر و نیکی خرج کردند.

 سخنران مراسم وداع با شهید حاجی‌زاده در آمل ادامه داد: عده‌ای بی‌ادب و بی‌عقل می‌گویند که مدافعان حرم برای پول رفتند، خاطرنشان کرد:  به خطر انداختن جان خود و همه هستی خانواده چه میزان ارزش دارند، اسم کوچه‌های شهید را برمی‌دارند و عده ای خبر خاری آن را می‌شنوند، کور شود آن عده ای که نمی‌توانند مادر و پدر شهدا را ببینند.

موسوی افزود: خواهشی از والدین شهدا داریم که در کنار شهدا سر پل صراط تمام قد بایستند و یقه مسوؤلی را بگیرند که دست به چپاول بیت‌المال زدند.

موسوی خاطرنشان کرد: خدا پاسخ هر خائن به انقلاب، شهدا، خانواده داغدار شهدا را می‌داند و شک نکنید شهدا هم پاسخ خائنان، افراد بی‌لیاقت و چپاولگران بیت‌المال و فرزندان‌شان را به خوبی و جانانه می‌دهند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید حاجی زاده مدافع حرم حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند

استاندار کرمان گفت: متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با بیان اینکه ضرورت دارد تا اداره کل میراث فرهنگی استان نسبت به ثبت آثار دفاع مقدس اقدام کند، اظهار کرد: در خصوص یادمان شهدای گمنام باید مکان‌یابی خوبی انجام شود. وی با تأکید بر اینکه در صورت درخواست دستگاه‌ها جهت تدفین شهید گمنام، اعتبار لازم برای ساخت یادمان شهید نیز دیده شود، افزود: نمادها باید حفظ شود، لذا در نقاطی که لشکر ۴۱ ثارالله عملیات انجام داده است نیز یادمان‌ها احداث شوند. استاندار کرمان در ادامه با اشاره به ابلاغ اعتبار چاپ و نشر کتاب شهدا از محل شرکت‌ها و بانک‌ها در سال‌جاری، صریح کرد: پیشنهاد می‌شود در این زمینه پروژه‌ها تعریف، مشخص و با مدیریت بنیاد حفظ آثار کار انجام شود. وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی، جلسات مکرر و انجام کارهای حقوقی، تصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا بر عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است؛ البته جایگاه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این طرح محفوظ است و شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند. کد خبر 748577

دیگر خبرها

  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد