Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا صالح غروب چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه سهام عدالت با اجازه رهبر معظم انقلاب در سال ۸۵ به ۴۹ میلیون نفر از هموطنان تعلق گرفت و از طریق تعاونی‌های سهام عدالت کار شروع شد، ابراز داشت: با توجه به اینکه رویه قبل با شکل و ساختار قدیمی، مورد تأیید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور نبود و به همین دلیل دستور تغییر ساختار و شکل سرمایه‌داری سهام عدالت صادر شد و رویه آزادسازی سهام عدالت در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه طبق قرار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به گونه‌ای می‌بایست تشکیل شود که سهام‌داران خود مردم بوده و هیچ‌گونه واسطه‌ای وجود نداشته باشند، افزود: چهارم شهریور ۹۹ پورتفوی سهام عدالت سهامداران، به شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعلام و لیست افراد به اقتصاد دارایی ارائه شد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ایران بابیان اینکه سهام شرکت شاخص ساز در پورتفوی این افراد سهامدار وجود دارد، ابراز داشت: امروز ارزش روز دارایی این افراد در استان سمنان که به صورت غیر مستقیم روش سهامداری خود را انتخاب کردند، بالغ‌بر سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.

صالح بابیان اینکه می‌بایست تا سریعاً نماد این شرکت در بورس بازگشایی شود، در ادامه تصریح کرد: لازمه آن حسابرسی صورت‌های مالی قبل، ثبت افزایش سرمایه و برگزاری مجمع است.

وی بابیان اینکه حسابرس معتمد بورس می‌بایست از روز شنبه رویه تأیید صورت‌های مالی تهیه‌شده تا ۹۷ را به انجام برساند، افزود: باید تهیه صورت‌های مالی دو سال باقی‌مانده در کمترین زمان ممکن طی هفته آینده به‌روز شود و با تأیید صورت‌های مالی تا روز اول دی سال جاری، مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان سمنان برگزار شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ایران بابیان اینکه تا ۵۰ درصد از ۲۲۰ هزار نفری که در استان سمنان روش غیر مستقیم سهامداری را انتخاب کردند باید نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه سجام و دریافت کد بورسی اقدام کنند، ابراز داشت: رسانه‌ها و صداوسیما باید نسبت به اطلاع‌رسانی در این موضوع اقدام کنند.

صالح بابیان اینکه کلیپ‌ها و محتواهای آموزشی در خصوص سهامداری در شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت و برای آگاهی سهامداران، در اختیار مجموعه استان باید قرار گیرد، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت با حداقل ۳۰ درصد از ارزش پورتفوی خود، وارد پروژه‌های سرمایه‌گذاری مطلوب و سودآور در استان شوند.

وی افزود: در بحث انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان نیز از افراد متخصص در بازار سرمایه و مباحث و مسائل اقتصادی استفاده می‌شود.

پربیننده ترین حداقل حقوق بازنشستگان لشکری مشخص شد ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۷/۲۲ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۷/۲۳ رشد ۲درصدی اقتصاد ایران در سال آینده/ نرخ تورم امسال به ۲۵درصد می‌رسد نحوه محاسبه افزایش حقوق بازنشستگان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علیرضا صالح سرمایه گذاری سازمان خصوصی سازی سهام سازمان خصوصی سازی سرمایه گذاری سهام عدالت بازار سهام بازار بورس علیرضا صالح آزاد سازی سهام عدالت رئیس سازمان خصوصی سازی فروش سهام عدالت فروش سهام عدالت بانک صادرات سهام عدالت فوت شدگان سامانه سهام عدالت متوفی تغییر شماره شبا سهام عدالت ارزش سهام عدالت من قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت سرمایه گذاری صورت های مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی

آفتاب‌‌نیوز :

پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند، چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده، اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سال‌های گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟