Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:14:16 GMT

پیروزی وفایی مقابل مرد شماره ۱۶ اسنوکر جهان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۵۱۶۷

پیروزی وفایی مقابل مرد شماره ۱۶ اسنوکر جهان

حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران در مسابقات آزاد انگلیس موفق شد مرد شماره ۱۶ اسنوکر جهان را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، پس از برگزاری موفق رقابت‌های حضوری اسنوکر باتوجه به شیوع کرونا، شاهد مسابقات بیش‌تری در این رشته هستیم.  در جدیدترین رقابت‌ها، مسابقات آزاد انگلیس در ورزشگاه مارشال آرنا از ۲۱ مهر کار خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین وفایی نماینده ایران در دور اول این رقابت‌ها موفق شد لوکاس کلیکرز را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد و به دور دوم این مسابقات راه پیدا کند.
همچنین امشب (چهار شنبه)، ملی پوش اسنوکر ایران در دور دوم این مسابقات با جو پری انگلستانی به رقابت پرداخت که در آخر با نتیجه چهار بر سه پیروز شد و به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد. این رقابت بسیار نزدیک دنبال شد اما نماینده ایران توانست این حریف قدرتمند را شکست دهد.
حریف وفایی یکی از بهترین اسنوکربازان جهان بود و رده ۱۶ بهترین اسنوکر بازان دنیا قرار دارد. همچنین ملی پوش اسنوکر ایران در رده ۳۹ حرفه ای‌هاست. 
وفایی با این پیروزیباید در دور سوم به مصاف جیمی کلارک ولزی رود.
سهیل واحدی دیگر نماینده اسنوکر ایران  در دور نخستین با او کانر انگلیسی مسابقه داد. سهیل واحدی که در رده ۸۲ بهترین اسنوکربازان قرار دارد، در این بازی با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳  شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعدی این مسابقات بازماند. حریف انگلیسی واحدی در رده ۶۱ حرفه‌ای‌ قرار  داشت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسین وفایی اسنوکر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸

میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر تصمیم هیئت اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری، شهرهای ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس در ونزوئلا، میزبان رقابت‌های جهانی وزنه برداری در سال 2027 و 2028 خواهند بود.

ایروان در سال 2023 مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان آمریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2026 نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک 2028 هنوز مشخص نشده اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال 2027، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!