Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@14:27:03 GMT

دستورکار کمیسیون امنیت ملی برای هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۵۱۷۵

دستورکار کمیسیون امنیت ملی برای هفته آینده

خبرگزاری تسنیم: اعضای کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در هفته آتی طی روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 27، 29 و 30 مهرماه جلسه دارند.

طبق دستورکار اعلامی در نشست روز یکشنبه تدوین آیین نامه داخلی و طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل بررسی می شود. نمایندگان روز سه شنبه گزارش کمیته مرز از هیات اعزامی به مرزهای شمال غرب کشور، گزارش کمیته خارجه از وضعیت جزایر خلیج فارس، گزارش کمیته امنیت از هیات اعزامی به استان سیستان و بلوچستان و گزارش کمیته هسته ای از نشست با دانشمندان و مدیران سازمان انرژی اتمی را استماع و بررسی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با روسای کمیته های این کمیسیون روز چهارشنبه جلسه دارند.

در هفته آتی اعضای کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن، بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس، بررسی لایحه جامع انتخابات و بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراها را در دستورکار دارند.

همچنین اعضای کمیته دفاعی با حضور مسئولین ذی ربط مروری بر قانونین نظام وظیفه خواهند داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستورکار کمیسیون امنیت ملی کمیسیون امنیت ملی گزارش کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند

در حالی که وزیر کشور ،اوایل اسفند۱۴۰۲ اعلام کرده بود بیش از ۱۵۰۰۰نامزد در انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده اند، روزنامه کیهان هم اکنون د مورد نامزدهای تایید شده جریان اعتدالی و اصلاح طلب، اعتراف جالبی کرده است.   به گزارش خبرآنلاین، این روزنامه که پیش از این مکررا ادعا می کرد رقابت فراگیر بین احزاب و سلیقه های مختلف وجود دارد، نوشت: ۱۶۵ نامزد آنها تایید صلاحیت شدند که ۴۵ نفرشان در دور اول انتخابات به مجلس راه یافتند.اگر انتخابات مهندسی شده و غیررقابتی بود، چگونه ۱۶۵ نفر اصلاح‌طلب و اعتدالی تایید شدند؟   بار دیگر باید از امتداد داخلی دشمن و مدعیان اصلاحات پرسید؛ اگر انتخابات مهندسی شده و غیر رقابتی بود، چگونه آن ۱۶۵ نفر تایید شدند و این عده به مجلس راه یافتند؟   کیهان که از راه یافته های این جریان به مجلس، علیرغم ایجاد تنگناهای شدید، ناراضی به نظر می رسد، ادامه داد: در حالی‌که بسیاری از رسانه‌های مدعی اصلاحات مدعی عدم امکان رقابت در انتخابات بودند، در گزارش‌های خود گفتند «نامزدهای میانه‌رو» رأی آورده‌اند. خبر آنلاین گزارشی با عنوان «۴۵ صندلی مجلس دوازدهم؛ سهم لیست صدای ملت از انتخابات» منتشر کرد، سایت انتخاب نیز یکی از منتخبان در تهران را به عنوان میانه‌رو و گزینه مناسب برای تصدی ریاست مجلس معرفی کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • توافق کمیسیون اقتصادی مجلس با «مخبر» برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند