Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@20:16:09 GMT

تقاضا در بازار طلا و سکه هم کم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۵۳۰۵

تقاضا در بازار طلا و سکه هم کم شد

به گزارش اقتصادآنلاین، کشتی آرای، نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: قیمت طلا نسبت به دیروز حدود 20هزار تومان در هر گرم و انواع سکه حدود 100هزار تومان کاهش یافته است.

وی گفت: به طور کل طی این هفته قیمت‌ها ثبات داشته و شاهد نوسان کاهشی و افزایشی و شوک چندانی نبوده‌ایم.

کشتی‌آرای به افزایش حباب سکه نسبت به روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در بازار امروز حباب سکه در مقایسه با روز گذشته حدود 50هزار تومان بیشتر شد و به یک میلیون و 870هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلا

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه امامی به 16میلیون و 300هزار و سکه طرح قدیم به 15میلیون و350هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای افزود: همچنین قیمت نیم سکه در بازار امروز 8میلیون و 900هزار تومان، ربع سکه شش میلیون و سکه یک گرمی سه میلیون تومان است؛ همچنین هر مثقال طلا شش میلیون و 364هزار و هرگرم طلای 18عیار یک میلیون و 470هزار تومان قیمت خورد.

پربیننده ترین قیمت دلار آزادسازی سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۷/۲۳) یک هشدار جدی! خودرو نخرید قیمت خودروهای شاسی‌بلند ارزان +جدول قیمت دلار آزاد (بعدازظهر سه‌شنبه ۲۲ مهر)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت طلا قیمت سکه سکه طلا قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا پیش بینی قیمت دلار تمام سکه پیش بینی قیمت سکه قیمت طلا 18 عیار تمام بهار آزادی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است.

کد خبر 6091924 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد