Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@02:27:16 GMT

الفاظ زشت مسی خطاب به بازیکن بولیوی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۵۳۶۲

الفاظ زشت مسی خطاب به بازیکن بولیوی

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در درگیری پایان بازی با بولیوی نسبت به اظهارات بازیکن و اعضای کادرفنی میزبان سکوت نکرد و واکنش نشان داد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در هفته دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانست بولیوی را در لا پاس با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. آلبی سلسته پس از ۱۵ سال در این کشور پیروز شد. پس از سوت پایان درگیری به وجود آمد که واکنش لیونل مسی سر و صدای زیادی به پا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارسلو مورنو مارتینس معتقد بود بازیکنان آرژانتین به نحوی شادی می کند که انگار در حال مسخره کردن آن ها هستند. مهاجم بولیوی شاگردان آلبی سلسته را "مرده های کثیف" عنوان کرد. 

سپس مسی و مارتینس بحثشان شد و داور هر دو بازیکن را جریمه کرد. در ادامه ستاره آرژانتینی نسبت اظهارات لوکاس ناواس، یکی از اعضای کادر فنی بولیوی واکنش نشان داد. کاپیتان آلبی سلسته که از حرف های ناواس رنجیده بود گفت: تمام بازی در حال فریاد زدن بودی، مسخره. چرا این کارهای احمقانه را انجام می دهی؟ رفتارت مسخره است. از روی نیمکت هم مدام روی سر بازیکنان داد می زدی. چه مشکلی داری، کچل؟ 

مسی نخستین بار بود که در بولیوی پیروز می شد. او پیش از این شکست ۶ بر یک و تساوی یک بر یک را در لا پاس تجربه کرده بود./ خبرآنلاین

بیشتر بخوانید:

مسی ۶ گل تا «پله» و ۳۸ گل تا «علی دایی»

خوشحالی افشین پیروانی به خاطر اتفاق بامدادی در آمریکا!

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبه‌روی کادیز به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و با توجه به شکست بارسلونا برابر خیرونا قهرمانی‌اش را در رقابت‌های این فصل مسجل کند.

این سی و ششمین قهرمانی رئال مادرید در تاریخ رقابت‌های لالیگا به حساب می‌آید و روحیه آنها را در آستانه دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا که قرار است چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل بایرن مونیخ برگزار شود بالا برد.

بسیاری از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن رئال را هم داشتند از شب گذشته قهرمانی این تیم در رقابت‌های فصل لالیگا تبریک گفتن اما یکی از تبریک‌های جالبی که خطاب به سرمربی این تیم منتشر شد از سوی باشگاه لورکوزن بود.

حساب رسمی این باشگاه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با انتشار ویدیویی خطاب به آنچلوتی قهرمانی رئال مادرید را در رقابت‌های لالیگا تبریک گفت و از هشتگ سی و ششمین لالیگا برای اشاره به تعداد قهرمانی‌های این تیم هم استفاده کرد. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود ژابی آلونسو که در حال حاضر هدایت لورکوزن را برعهده دارد، سرمربی بعدی رئال و جانشین آنچلوتی باشد.

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • سندرز خطاب به دانشجویان معترض: شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار