Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،داریوش باقرجوان در   این جلسه گفت: ارتقای اخلاق حرفه ای رانندگان بخش حمل ونقل مسافری ازدیگر راههای جلب اعتمادعمومی به این بخش است. وی اظهارداشت: استفاده ازظرفیت  توشه غیرهمراه مسافردر چارچوب ضوابط قانونی ودرنظرگرفتن  مواردایمنی می تواندبه عنوان یک منبع درآمدی درحوزه  مسافری مورداستفاده قرارگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقرجوان ،همچنین ازعملیاتی  شدن تخفیفهای  آزادراهی  برای ناوگان حمل ونقل عمومی براساس مصوبات قانونی خبردادوخواستارپیگیری اداره کل استان دراین مورد شد. مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر، بااشاره به اینکه آذربایجان شرقی به عنوان یک مرکز خدمات حمل و نقل  منطقه ای مسافردر شمالغرب کشورمطرح است بر ارتقای خدمات رسانی به مسافران توسط شرکتهای  حمل ونقل مسافراستان تأکیدکرد. مدیرکل راهداری وحمل  ونقل جاده ای استان نیزدراین جلسه گزارشی ازوضعیت  حمل ونقل مسافراستان آذربایجان شرقی ارایه کرد و افزود:درحال حاضرتعداد ۶۵۷دستگاه اتوبوس، ۱۲۰۵مینی بوس و۷۳۸دستگاه خودروسواری در ناوگان حمل ونقل عمومی مسافر استان فعال  هستند. اورجعلی علیزاده گفت: ارتقای  نحوه خدمات رسانی به مسافران وافزایش  ایمنی ترددناوگان مسافری ازمهمترین  دغدغه های این بخش دراستان  است که باهم افزایی  اداره کل،فعالان این بخش ودستگاههای  ذیربط راهکارهایی برای آن دردست اجراست.

گفتنی است ،درجلسه کمیته  راهبری حمل ونقل مسافرروسای  تشکلهای  صنفی حمل ونقل مسافرکشورو آذربایجان شرقی ، برای بهبود وضعیت حمل ونقل مسافر بحث و تبادل نظر کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ میر حافظ حسینی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به دانش آموزان نابینا آموزش می‌دهد با برجسته سازی وسایل آموزشی ازجمله وسایل ریاضی و جغرافیا و علوم زمینه آموزش ساده را برای دانش آموزان نابینا فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این معلم پرتلاش در جشنواره جایزه معلم بهمن سال ۱۴۰۲ در تهران برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص