Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:33:40 GMT

۸ واحد مسکونی به مددجویان بی سرپرست چرداول واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۵۴۱۳

۸ واحد مسکونی به مددجویان بی سرپرست چرداول واگذار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز چهارشنبه در آیینی با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، نماینده مردم ایلام در مجلس، معاون استاندار و دیگر مسئولان، پروژه هشت واحدی مسکن مددجویان بی سرپرست چرداول به این خانواده‌ها واگذار شد.

رئیس کمیته امداد کشور در این آیین گفت: مردم استان ایلام در همیاری و کمک به هم نوعان و نیازمندان کم نظیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی بختیاری افزود: با مشارکت خوب نیکوکاران ایلامی و تلاش جهادی کمیته امداد، بخش بزرگی از مشکلات مسکن نیازمندان این استان برطرف شده است.

وی ادامه داد: در استان ایلام با مشارکت امداد، خیرین و دستگاه‌های دیگر چند پروژه بزرگ مسکن از جمله پروژه دو هزار واحدی امسال تحویل مددجویان این استان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام نیز در این آیین گفت: با مشارکت کمیته امداد و خیرین حدود یک میلیارد تومان صرف ساخت این پروژه شده است.

قنبر موسی نژاد افزود: خوشبختانه خیرین نیکوکار حتی خیرین خارج از کشور مشارکت بسیار خوبی در کمک به نیازمندان شهرستان چرداول دارند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به مردم و فعالیت‌های اجتماعی در مسیر درستی حرکت می‌کنند.

سارا فلاحی افزود: اینکه کمیته امداد علاوه بر معیشت مردم در مواردی همچون اشتغال و مسکن به خوبی ورود کرده و فعالیت‌های چشم گیر و تأثیرگذاری دارد بسیار خوشحال کننده است.

وی ادامه داد: با چنین اقداماتی امیدواریم روزی شاهد این باشیم که دیگر محروم و نیازمندی نداشته باشیم.

کد خبر 5048735

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مرتضی بختیاری شهرستان چرداول ویروس کرونا اربعین 99 شیراز آمار کرونا اربعین حسینی بوشهر شیوع کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهدای مدافع حرم سیستان و بلوچستان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند اظهار کرد: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغال‌زایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول سال‌جاری در عمل به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم‌بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

وی بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین‌نژاد منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس با قدردانی از نگاه ویژه کمیته امداد در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت این کمیته گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم، حامی محرومان و نیازمندان باشد و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748005

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید